- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    "Narzędzia wykorzystywane do pozyskania nowych klientów oraz ich utrzymania"

    Jestem studentką Uniwersytetu Jagiellońskiego, Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej, na kierunku zarządzanie, o specjalności zarządzanie firmą. Piszę pracę licencjacką, której temat brzmi : "Narzędzia wykorzystywane do pozyskania nowych klientów oraz ich utrzymania". Zwracam się do Pana/Pani z uprzejmą prośbą o wypełnienie niniejszego kwestionariusza celem uzyskania informacji koniecznych do opracowania części empirycznej pracy. Zapewniam, że badanie prowadzone jest anonimowo z zachowaniem dobrowolności i będzie wykorzystane tylko na potrzeby mojej pracy. Serdecznie dziękuję za pomoc i poświęcony czas .

    Płeć :

      Pytanie numer 1 z 3

    W jakim przedziale wiekowym Pan/Pani się znajduje?

      Pytanie numer 2 z 3

    4. Czym się Pan/Pani zajmuje ? Proszę wybrać jedną lub kilka odpowiedzi.

      Pytanie numer 3 z 3




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac