- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Scenariusz wywiadu na temat funkcjonowania Food Trucka

    Ankieta powstała, w tym celu aby dowiedzieć się jak najlepiej trafić w gust naszym przyszłym potencjalnym klientom.

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 14

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 14

    Przedział dochodów gospodarstwa domowego na osobę (netto)

      Pytanie numer 3 z 14

    Ile Pan/ Pani przeznacza środków na konsumpcję tygodniowo "na mieście"?

      Pytanie numer 4 z 14

    Jeśli korzysta Pan/ Pani z konsumpcji "na mieście", to jakie miejsce Pan/Pani wybiera?

      Pytanie numer 5 z 14

    Co Pan/ Pani myśli o pomyśle powstania nowego food trucka w Sopocie?

      Pytanie numer 6 z 14

    W jakiej lokalizacji najlepiej żeby powstał?

      Pytanie numer 7 z 14

    Jakie dania Pan/ Pani najczęściej kupuje w food trucku?

      Pytanie numer 8 z 14

    Pytanie eksperckie: W jakich godzinach jest najwięcej klientów?

      Pytanie numer 9 z 14

    pytanie eksperckie: Jak lepiej pracować w food tracku? Samodzielnie czy w zespole?

      Pytanie numer 10 z 14

    pytanie eksperckie: Czy występują sytuacje, kiedy zabraknie któregoś ze składników używanych do przygotowania jedzenia? Jak często i jakich składników brakuje?

      Pytanie numer 11 z 14

    pytanie eksperckie: Czy Państwa food truck jest podłączony do sieci elektrycznej? Jeżeli tak, to jak często występują przerwy w dostawie prądu?

      Pytanie numer 12 z 14

    Na jakiej dzielnicy miasta najczęściej stoi Państwa food truck? Czemu?

      Pytanie numer 13 z 14

    Czy posiadają Państwo zniżki dla studentów, stałych klientów, oraz czy uczestniczy Państwa firma w programach lojalnościowych (pay back, everytap)?

      Pytanie numer 14 z 14




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac