Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.   
								
				
					
					 65 tys. respondentów w bazie
					65 tys. respondentów w bazie
					
					 25 tys. firm i instytucji
					25 tys. firm i instytucji
					
					 30 tys. badań rocznie
					30 tys. badań rocznie
				 
			 
			
			
		 
	 
	
		
		
		 
		
		Sezonowość w branży hotelarskiej – narzędzia przeciwdziałania niepożądanemu zjawisku
		Jesteśmy studentami Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu . Chcielibyśmy zachęcić Was o wypełnienie anonimowej ankiety która będzie pomocna do wykorzystania w naszym projekcie. Celem ankiety jest zebranie informacji o „ Sezonowości w branży hotelarskiej - narzędzia przeciwdziałania niepożądanemu zjawisku ”. W ankiecie tej chcemy zebrać jak najwięcej informacji o sezonowości w branży hotelarskiej , o czynnikach którą mają wpływ na to zjawisko , preferencjach i oczekiwaniach konsumentów oraz chcemy pozyskać wiedzę na temat narzędzi które przeciwdziałają niepożądanemu zjawisku. 
Proszę o zaznaczenie krzyżykiem odpowiedzi