Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys. respondentów w bazie
25 tys. firm i instytucji
30 tys. badań rocznie
Sezonowość w branży hotelarskiej – narzędzia przeciwdziałania niepożądanemu zjawisku
Jesteśmy studentami Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu . Chcielibyśmy zachęcić Was o wypełnienie anonimowej ankiety która będzie pomocna do wykorzystania w naszym projekcie. Celem ankiety jest zebranie informacji o „ Sezonowości w branży hotelarskiej - narzędzia przeciwdziałania niepożądanemu zjawisku ”. W ankiecie tej chcemy zebrać jak najwięcej informacji o sezonowości w branży hotelarskiej , o czynnikach którą mają wpływ na to zjawisko , preferencjach i oczekiwaniach konsumentów oraz chcemy pozyskać wiedzę na temat narzędzi które przeciwdziałają niepożądanemu zjawisku.
Proszę o zaznaczenie krzyżykiem odpowiedzi