- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Marsz Niepodległości - ocena wizerunku w mediach - dot. pracy mgr. pt. Marsz Niepodległości jako wydarzenie medialne - obraz i analiza

    Badanie związane jest z pracą magisterską dotyczącą obrazu inicjatywy Marszu Niepodległości w mediach głównego nurtu. Wytłumaczenie pojęć: Media powszechnie uznawane za prawicowe - media sprzyjające prawicowym partiom, ruchom, ich inicjatywom i marszom. Media powszechnie uznawane za lewicowe - analogicznie jak wyżej. Badany ma pełną dowolność w klasyfikowaniu tytułów medialnych w tych blokach. Ankieta skierowana do osób od 16 roku życia. Nie ma innych wymagań. Osoba wypełniająca ankietę nie musi interesować się bieżącymi wydarzeniami politycznymi. Ankieta nie ma na celu badanie poglądów ankieterów, a tylko i wyłącznie analizę obrazu zjawiska w mediach.

    Ankieta jest nieaktywna.




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac