- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wsparcie ucznia z objawami depresji.

    Łomżynskie Centrum Rozwoju Edukacji w Łomży 09.06.2018

    OCENA ORGANIZACJI SZKOLENIA - Sala sprzyjała warunkom realizacji szkolenia ?

      Pytanie numer 1 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    OCENA ORGANIZACJI SZKOLENIA - Pora zajęć była właściwa ?

      Pytanie numer 2 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    OCENA ORGANIZACJI SZKOLENIA - Miałem/Miałam pełne informacje organizacyjne przed szkoleniem ?

      Pytanie numer 3 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    OCENA MERYTORYCZNA SZKOLENIA - Dzięki udziałowi w szkoleniu mam wiedzę, którą wykorzystam w praktyce ?

      Pytanie numer 4 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    OCENA MERYTORYCZNA SZKOLENIA - Czas trwania szkolenia sprzyjał realizacji programu ?

      Pytanie numer 5 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    OCENA MERYTORYCZNA SZKOLENIA - Forma i metody pracy pomogły mi w uczeniu się ?

      Pytanie numer 6 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    OCENA PRACY KONSULTANTA / TRENERA - Doświadczenie i wiedza prowadzącego korelowały z tematem szkolenia ?

      Pytanie numer 7 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    OCENA PRACY KONSULTANTA / TRENERA - Postawa prowadzącego była profesjonalna, zaangażowana i elastyczna ?

      Pytanie numer 8 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    OCENA PRACY KONSULTANTA / TRENERA - Sposób prowadzenia zajęć sprzyjał mojemu zaangażowaniu i aktywności ?

      Pytanie numer 9 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    A. Wymień przynajmniej jedno z omawianych zagadnień, które wykorzystasz w swojej pracy.

      Pytanie numer 10 z 12



    B. Które zagadnienia omawiane na szkoleniu wymagają więcej uwagi lub poszerzenia tematu ?

      Pytanie numer 11 z 12



    C. Na rozwoju których ćwiczonych umiejętności zależy Ci najbardziej ?

      Pytanie numer 12 z 12






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac