Wpływ działań marketingowych na zachowania i reakcje klientów, stosowanych przez polskich operatorów telefonii komórkowej w celu budowania pozycji konkurencyjnej
Jestem studentem Uniwersytetu Technologiczno – Przyrodniczego w Bydgoszczy i zwracam się do Państwa z prośbą o wzięcie udziału w badaniu, które posłuży mi do napisania pracy magisterskiej. Celem głównym tego badania jest sprawdzenie oraz określenie, w jaki sposób działania marketingowe stosowane przez polskich operatorów telefonii komórkowej oddziałują na reakcje, a także zachowania Państwa jako potencjalnych klientów - a w związku z tym też jaką te działania pełnią rolę w budowaniu przez operatorów swej pozycji konkurencyjnej.Kwestionariusz ten jest w pełni anonimowy, natomiast uzyskane na jego podstawie informacje zostaną wykorzystane wyłącznie w celach naukowych, dlatego proszę o rzetelne, wyczerpujące i zgodne z prawdą odpowiedzi.Serdecznie dziękuję za uwagę i poświęcony czas, a teraz zapraszam do części właściwej ankiety.