- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Turystyka Polska w górach

    Witam serdecznie! Przekazujemy Państwu kwestionariusz do ankiety informacyjnej na temat wędrówek górskich – trekkingu oraz wspinaczki. Celem badania jest konieczność zaktualizowania i rozszerzenia informacji dotyczących spędzania wolnego czasu, gównie w rejonach górskich. Ankieta jest przeprowadzania celem zaliczenia warsztatów badawczych prowadzonych przez studenta socjologii. Jest całkowicie anonimowa.

    1. Jaką formę spędzania wolnego czasu w górach Pani/Pan preferuje?

      Pytanie numer 1 z 36

    2. Czy będąc w swoim miejscu zamieszkania wybiera się Pani/Pan na sztuczną ściankę wspinaczkową celem poprawy umiejętności oraz relaksu?

      Pytanie numer 2 z 36

    3. Jak często Pani/Pan wyjeżdża w góry?

      Pytanie numer 3 z 36

    4. Kiedy Pani/Pan wyjeżdża w góry?

      Pytanie numer 4 z 36

    5. W jakim celu Pani/Pan wyjeżdża w góry?

      Pytanie numer 5 z 36

    6. Jaki Pani/Pan preferuje rodzaje szlaku?

      Pytanie numer 6 z 36

    7. Z kim spędza Pani/Pan czas wolny w górach?

      Pytanie numer 7 z 36

    8. Gdzie Pani/Pan wyjeżdża?

      Pytanie numer 8 z 36

    9. Czy uważa Pani/Pan że dobrze zorganizowany wypoczynek w górach jest drogi?

      Pytanie numer 9 z 36

    10. Czy uważa Pani/Pan że górskie powietrze ma korzystny wpływ na organizm człowieka?

      Pytanie numer 10 z 36

    11. Czy zna Pani/Pan zasady bezpiecznego wypoczynku w górach?

      Pytanie numer 11 z 36

    12. Z czego Pani/Pan koszystasz na szlaku?

      Pytanie numer 12 z 36

    13. Czy uważa Pani/Pan że technologie materiałów SUPRA-TEX oraz POLARTEC spełniają swoje zadania?

      Pytanie numer 13 z 36

    14. Czy Pani/Pan uważa ze jakoś używanego produktu przyczynia się do korzystniejszego spędzania wolnego czasu w górach?

      Pytanie numer 14 z 36

    15. Gdzie Pani/Pan kupuję odpowiedni sprzęt w góry?

      Pytanie numer 15 z 36

    16. Czy uważa Pani/Pan z marka oferowanych produktów jest istotna?

      Pytanie numer 16 z 36

    17. Czy produkty które kupuje Pani/Pan spełniają oczekiwania w terenie górskim?

      Pytanie numer 17 z 36

    18. Czy uważa Pani/Pan że powinno się preferować spędzanie wolnego czasu w górach?

      Pytanie numer 18 z 36

    19. Jak oceniasz stan infrastruktury górskiej w Polsce? (schroniska, szlaki, baza noclegowa, możliwość dojazdu, wyciągi itd.)

      Pytanie numer 19 z 36

    20. Jakie są Twoje motywy uprawniania turystyki górskiej?

      Pytanie numer 20 z 36

    21. Jak określasz siebie jako turysta górski?

      Pytanie numer 21 z 36

    22. Czy uważasz siebie za turystę wzorowego (przestrzegające zasady i reguły dotyczące zachowania się w obszarach górskich)?

      Pytanie numer 22 z 36

    23. Czy turystka górska jest Twoim głównym rodzajem uprawiania turystyki jako takiej?

      Pytanie numer 23 z 36

    24. Czy uważasz, że turystyka górska jest przeznaczona dla każdego?

      Pytanie numer 24 z 36

    25. Środek transportu jakim dotarłeś, aby zrealizować swoją wycieczkę?

      Pytanie numer 25 z 36

    26. Co według Pani/Pan powinno być ulepszone w produktach, które są często używane w górach? Jeśli tak to w jaki sposób i co można by zmienić?

      Pytanie numer 26 z 36



    27. Jak według Pan/Pani można zachęcić społeczeństwo do aktywnego spędzania wolnego czasu w górach?

      Pytanie numer 27 z 36



    28. Czego oczekujesz wybierając się na wycieczkę górską?

      Pytanie numer 28 z 36



    METRYCZKA: 29. Płeć

      Pytanie numer 29 z 36

    30. Stan cywilny

      Pytanie numer 30 z 36

    31. Przedział wiekowy

      Pytanie numer 31 z 36

    32. Wykształcenie

      Pytanie numer 32 z 36

    33. Pozycja zawodowa

      Pytanie numer 33 z 36

    34. Miejszce zamieszkania

      Pytanie numer 34 z 36

    35. Zarobki

      Pytanie numer 35 z 36

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 36 z 36




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac