- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Portale społecznościowe

    Szanowni Państwo, Celem ankiety jest poznanie opinii użytkowników portali społecznościowych na ich temat. Pragniemy ocenić w jakim stopniu są one zadowalające, oraz jakich zmian w ich funkcjonowaniu oczekują użytkownicy. Niniejsza ankieta jest anonimowa, a odpowiedzi w niej uzyskane będą wykorzystane wyłącznie do opracowań statystycznych oraz do stworzenia nowego portalu spełniającego wymagania konsumentów. Pragnę poinformować, iż sposród ankietowanych udostępniających swój adres e-mail ( punkt 14*)rozlosujemy atrakcyjne nagrody rzeczowe. Proszę o rzetelne wypełnienie ankiety.

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 3 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Rodzaj wykonywanego zajęcia

      Pytanie numer 4 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często korzystasz z Internetu?

      Pytanie numer 5 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    2. Jak często wykonujesz poniżej wymienione czynności w Internecie?

      Pytanie numer 6 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Sprawdzam pocztę Szukam porad Szukam przepisów kulinarnych Kontaktuje się ze znajomymi Szukam nowych znajomości Szukam informacji o imprezach/ ważnych wydarzeniach w mieście Umawiam się ze znajomymi poprzez pocztę/ czat itp. Zapoznaje się z premierami kinowymi Szukam informacji o pubach/ restauracjach
    Bardzo rzadko/ Nigdy
    Rzadko
    Często
    Bardzo często

    Jak często zapraszasz znajomych do domu bądź organizujesz wyjścia do kina/ restauracji/ innych popularnych miejsc?

      Pytanie numer 7 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdzie najczęściej organizujesz spotkania/ imprezy ze znajomymi?

      Pytanie numer 8 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jak szerokim gronie spotykasz się na wspólne spotkania?

      Pytanie numer 9 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ile czasu zajmuje Ci zebranie informacji dotyczących wspólnego wyjścia lub zaproszenia do domu( wybór miejsca/ czasu/ rodzaj restauracji/filmu itp.) od uczestników spotkania?

      Pytanie numer 10 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka czynność zajmuje Ci najwięcej czasu/ sprawia najwięcej trudności przy organizowaniu spotkań ze znajomymi?

      Pytanie numer 11 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Organizując spotkanie/ przyjęcie prosisz uczestników o przyniesienie czegoś ze sobą?

      Pytanie numer 12 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy znasz portale internetowe ułatwiające organizacją spotkań ze znajomymi?

      Pytanie numer 13 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy brakuje Ci w polskim Internecie portali społecznościowych ukierunkowanych na informowanie o nowych premierach/ koncertach/ nowo otwartych restauracjach na terenie Twojego miasta?

      Pytanie numer 14 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdybyś organizował/a przyjęcie/ spotkanie/ imprezę , czy zainteresowałaby Cię możliwość skorzystania z pomocy strony internetowej( np. przy: tworzeniu listy gości, rozsyłaniu zaproszeń ,ustaleniu miejsca, otrzymywaniu RSVP etc.)?

      Pytanie numer 15 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    12. Która z poniższych usług zainteresowałaby Cię, gdybyś organizował/ a spotkanie poprzez platformę internetową? ( Można zaznaczyć więcej niż 1 odpowiedź)

      Pytanie numer 16 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jeśliby istniała możliwość kupna biletów do kina/ teatru bądź niewielkich upominków/ wina przez portal internetowy czy skorzystałbyś z takiej możliwości?

      Pytanie numer 17 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Prosimy o udostępnienie swojego adresu e-mail w celu powiadomienia o starcie tego typu serwisu.

      Pytanie numer 18 z 18




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac