- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    WPŁYW ŚRODKÓW MERCHANDISINGOWYCH NA DECYZJE ZAKUPOWE

    Badanie dotyczące wpływu narzędzi merchandisingowych na decyzje zakupowe klienta.

    PŁEĆ

      Pytanie numer 1 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    WIEK

      Pytanie numer 2 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    WYKSZTAŁCENIE

      Pytanie numer 3 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często robi Pan/i zakupy?

      Pytanie numer 4 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czym się Pan/i kieruje robiąc zakupy?

      Pytanie numer 5 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy prezentacja produktów na półce sklepowej wpływa na Panią przy wyborze produktów?

      Pytanie numer 6 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy prezentacja dobrze widocznej ceny produktów wpływa na Panią/Pana przy wyborze produktów?

      Pytanie numer 7 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co najczęściej decyduje o wyborze danego produktu?

      Pytanie numer 8 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jakość wpływa na Pani decyzje zakupowe?

      Pytanie numer 9 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zdarza się Panu/Pani kupić produkty pod wpływem ekspozycji?

      Pytanie numer 10 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zdarza się Panu/;Pani kupić produkty pod wpływem impulsu zlokalizowane przy kasie?

      Pytanie numer 11 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zdarzyło się Pani/Panu dokonać zakupu uzupełniającego- dodatkowego? Np. Buty + pasta do butów.

      Pytanie numer 12 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zazwyczaj robiąc zakupy sięga Pan/i po produkty.....?

      Pytanie numer 13 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac