- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Badanie satysfakcji z zakupów w zagranicznych sklepach online

    Badanie ma na celu sprawdzenie popularności sklepów internetowych oraz zastrzeżeń dotyczących zamawiania z nich różnego rodzaju produktów.

    Jak dużo produktów zamawiasz z zagranicznych sklepów internetowych?

      Pytanie numer 1 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z których z tych sklepów korzystasz najczęściej?

      Pytanie numer 2 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które z poniższych cech są dla Ciebie ważne podczas zakupów w sklepach zagranicznych? ( 1- nie ważne, 5- bardzo ważne

      Pytanie numer 3 z 6

      Cena Szybkość dostawy Możliwość korzystania z gwarancji ( reklamowanie towaru) Pewność co do towaru ( gwarancja, że dostaniemy dokładnie to co zamówiliśmy) Świadomość ile osób zamawia dany towar
    1
    2
    3
    4
    5

    Czego brakuje Ci podczas zakupów w sklepach zagranicznych?

      Pytanie numer 4 z 6



    Jakie są Twoje największe obawy dotyczące zakupów online?

      Pytanie numer 5 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jaki masz pomysł na udoskonalenie procesu kupowania w internetowych sklepach zagranicznych?

      Pytanie numer 6 z 6






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac