- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    marketing mix w lokalnej pasiece badanie ankietowe

    Badanie ma na celu poznanie preferencji klientów przy zakupie miodów z lokalnej pasieki oraz sprecyzowanie, która reklama byłaby najskuteczniejsza.

    Proszę o podanie przedziału wiekowego:

      Pytanie numer 1 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy postawa sprzedawcy wpływa na Pana/Pani decyzję o zakupie miodu?

      Pytanie numer 2 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka forma promocji „przykuwa” Pana/ Pani uwagę?

      Pytanie numer 3 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy spotyka się Pan/Pani z reklamą miodów? Jeśli tak, to gdzie?

      Pytanie numer 4 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ile średnio wydałby/a Pan/Pani za słoik 1kg(720ml) miodu wielokwiatowego?

      Pytanie numer 5 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakimi innymi produktami pszczelimi byłby/aby Pani/Pan zainteresowana/y?

      Pytanie numer 6 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy sprawdza Pan/Pani opinie o producentach w Internecie?

      Pytanie numer 7 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co ma największy wpływ a co najmniejszy na zakup miodu od konkretnego producenta przez Panią/Pana? (uszeregować pod względem istotności od 1 do 5 gdzie 1 – nieważne; 2 mało ważne; 3 umiarkowane znaczenie; 4 ważne; 5 bardzo ważne)

      Pytanie numer 8 z 15

    Gdzie najczęściej kupuje Pan/ Pani miód?

      Pytanie numer 9 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim celu spożywa Pan/Pani miód:

      Pytanie numer 10 z 15



    Proszę o podanie pojemności opakowania miodu jaki Pan/Pani preferuje przy zakupie:

      Pytanie numer 11 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaką odmianę miodu Pan/Pani preferuje:

      Pytanie numer 12 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę o podanie przedziału zarobków

      Pytanie numer 13 z 15

    Proszę o podanie wykształcenia:

      Pytanie numer 14 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę o podanie płci:

      Pytanie numer 15 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac