Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.   
								
				
					
					
					65 tys. respondentów w bazie
					
					
					25 tys. firm i instytucji
					
					
					30 tys. badań rocznie
				 
			 
			
			
		 
	 
	
		
		
		 
		
		Badanie rozmiarów i motywów uczestnictwa w turystyce zdrowotnej (w tym turystyce uzdrowiskowej oraz Spa&Wellness) na terenie występowania wód termalnych.)
		Ankieta ma na celu zbadanie częstotliwości przyjazdów do cieplic (wód termalnych), poznania motywów, oraz preferencji konsumentów. Jej celem jest również poznanie najczęściej odwiedzanych miejsc i sposobów spędzania czasu wolnego w uzdrowisku. Jest przeznaczona dla osób, które choć raz w życiu, korzystało z kąpieli w wodach termalnych (na terenie uzdrowisk).
										
				Ankieta jest nieaktywna.
			
							
					Zobacz wyniki