- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wzierunek współczesnej kobiety

    Jestem studentką pedagogiki na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim im. Jana Pawła II i piszę pracę dyplomową na temat kreacji wizerunku kobiet przez współczesne media. Ankieta służyć ma poznaniu opinii studentek Katolickiego Uniwersytetu Jana Pawła II w Lublinie. Badanie jest dobrowolne i anonimowe. Będę wdzięczna za udzielenie szczerych odpowiedzi.

    Wiek

      Pytanie numer 1 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy zgadza się Pani z opinią, że środki masowego przekazu wywierają na kobiety presję?

      Pytanie numer 2 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy pod wpływem oglądania określonego typu kobiet w prasie, telewizji i internecie dąży Pani do zmiany swojego wizerunku (sylwetki, wyglądu)?

      Pytanie numer 3 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zdarzyło się Pani poczuć się gorzej (popaść w kompleksy) podczas oglądania kobiet prezentowanych w środkach masowego przekazu?

      Pytanie numer 4 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy chciałaby Pani wyglądać tak, jak kobiety prezentowane w środkach masowego przekazu?

      Pytanie numer 5 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy według Pani kobiety wykreowane przez media są ideałem piękna?

      Pytanie numer 6 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pani, że obraz współczesnej kobiety wykreowany przez media jest zgodny z rzeczywistością?

      Pytanie numer 7 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakimi słowami określiłaby Pani wygląd kobiet wykreowany przez współczesne media? Można wskazać maksymalnie trzy odpowiedzi

      Pytanie numer 8 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z którą z wymienionych grup kobiet utożsamia się Pani najbardziej?

      Pytanie numer 9 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zgadza się Pani z opinią, że środki masowego przekazu (reklamy prasowe i telewizyjne) doprowadziły do wyraźnego podziału kobiet na trzy grupy: wyzwolone kobiety sukcesu, matki/ żony oraz uwodzicielki?

      Pytanie numer 10 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakim przymiotnikiem określiłaby Pani grupę reklam, w których występują kobiety?

      Pytanie numer 11 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Która kategoria produktów reklamowanych przez kobiety i przeznaczonych dla nich najbardziej wpływa na Pani zachowania konsumenckie?

      Pytanie numer 12 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zgadza się Pani z twierdzeniem, że większość towarów w mediach jest reklamowana przez kobiety?

      Pytanie numer 13 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Informacje o jakiej tematyce najbardziej Panią interesują? Można wybrać maksymalnie trzy odpowiedzi

      Pytanie numer 14 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z którego środka przekazu korzysta Pani najczęściej?

      Pytanie numer 15 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Rok studiów

      Pytanie numer 16 z 18



    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 17 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli uważa Pani, że współczesne media wywierają na kobiety presją, to czego ona dotyczy?

      Pytanie numer 18 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac