- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wino w Polsce

    Witam. Jestem studentką IV roku towaroznawstwa. Uprzejmie proszę o wypełnienie poniższej ankiety związanej z winem gronowym w Polsce, która to będzie podstawą części badawczej w mojej pracy inżynierskiej.

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 2 z 18

    Liczba osób w gospodarstwie domowym:

      Pytanie numer 3 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Sytuacja materialna rodziny?

      Pytanie numer 4 z 18

    Wykształcenie

      Pytanie numer 5 z 18

    Status zawodowy:

      Pytanie numer 6 z 18

    Czy spożywa Pan/Pani wino gronowe?

      Pytanie numer 7 z 18

    Jeśli tak to z jaką częstotliwością?

      Pytanie numer 8 z 18

    Jeżeli spożywa Pan/Pani wino to w jakiej ilości jednorazowo?

      Pytanie numer 9 z 18

    W jakich okolicznościach spożywa Pan/Pani wino?

      Pytanie numer 10 z 18

    Dlaczego spożywa Pan/Pani wino gronowe?

      Pytanie numer 11 z 18

    W jakich punktach sprzedaży nabywa Pan/Pani wino?

      Pytanie numer 12 z 18

    Jaką kwotę przeznacza Pan/Pani średnio na jedną butelkę wina gronowego (0,75 L)?

      Pytanie numer 13 z 18

    Czy spożywał/a Pan/Pani wina gronowe produkowane w Polsce(Jeśli tak to proszę podać z jakiej winnicy)?

      Pytanie numer 14 z 18



    Czy miała Pan/Pani okazję brać udział w szkoleniach, pokazach sommelierskich bądź degustacjach odbywających się w Polsce?

      Pytanie numer 15 z 18

    Jakie czynniki wg Pana/Pani mogłyby wpłynąć na wzrost spożycia wina wśród polskich konsumentów?

      Pytanie numer 16 z 18

    Czy zna Pan/Pani winiarnie w Polsce( Jeżeli tak to proszę wymienić jakie) ?

      Pytanie numer 17 z 18

    Czy miała Pan/Pani okazje odwiedzić jedną z Polskich winnic(Jeśli tak to proszę podać jaką?)

      Pytanie numer 18 z 18




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac