- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ankieta

    Szanowni Państwo, Jestem studentką Wyższej Szkoły Bankowej na kierunku Zarządzania (Psychologia w zarządzaniu). Niniejszy kwestionariusz stworzyłam w celu zebrania informacji niezbędnych do napisania pracy magisterskiej pt. "Funkcjonowanie nowo przyjętego pracownika w małym i dużym przedsiębiorstwie". Praca ma na celu zrozumienie specyfiki rekrutacji do pracy, oraz poznanie pracowniczych zasad (pisanych i niepisanych) w małej firmie w konfrontacji z firmą dużą. Będę bardzo wdzięczna za poświęcony czas na jej wypełnienie. Badania są anonimowe a wyniki zostaną wykorzystane tylko i wyłącznie do celów naukowych. Tytuł ankiety: Analiza "nowo przyjętego" - satysfakcja po zatrudnieniu pracownika".

    Proszę podać swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 37

    Proszę podać swój wiek

      Pytanie numer 2 z 37

    Proszę podać liczbę mieszkańców w miejscu zatrudnienia

      Pytanie numer 3 z 37

    Jak długo pracuje Pan/i na obecnym stanowisku?

      Pytanie numer 4 z 37

    Pracuje Pan/i na (l.etatu) :

      Pytanie numer 5 z 37

    Proszę podać wykształcenie

      Pytanie numer 6 z 37

    W jaki sposób dowiedział /a się Pan/i o wolnym stanowisku pracy?

      Pytanie numer 7 z 37

    W jaki sposób Pan/i skontaktował/a się po raz pierwszy z firmą?

      Pytanie numer 8 z 37

    Jeśli przydzielono Pan/i opiekuna, czy był profesjonalny?

      Pytanie numer 9 z 37

    Jak ocenia Pan/i długość rozmowy z przedstawicielem firmy? Czy ma Pan/i wrażenie, że rozmowa trwała wystarczająco długo?

      Pytanie numer 10 z 37

    Czy przedstawiciel firmy miał wystarczającą wiedzę dotyczącą firmy?

      Pytanie numer 11 z 37

    Na ile dokładnie przedstawiciel firmy poinformował Pana/Panią o dalszym przebiegu procesu rekrutacji?

      Pytanie numer 12 z 37

    Jak szybko przedstawiciel firmy odpowiadał na Pana/Pani e-mail/telefon?

      Pytanie numer 13 z 37

    Miejsce na uwagi lub propozycje dotyczące doskonalenia procesu rekrutacji (można pominąć)

      Pytanie numer 14 z 37



    Dostając posadę miał Pan/i świadomość jak długo będzie nosił/a miano nowo przyjętego?

      Pytanie numer 15 z 37

    W jaki stopniu czuł/a się Pan/i "obco"?

      Pytanie numer 16 z 37

    Jak długo traktował/a Pan/i osobę nowo przyjętą jak osobę "obcą" w zespole?

      Pytanie numer 17 z 37

    Która z grup jest bardziej dyskryminowana?

      Pytanie numer 18 z 37

    Która z grup ma większe wymagania odnośnie kompetencji nowo przyjętego?

      Pytanie numer 19 z 37

    Która z grup najlepiej radzi sobie w kontakcie z technologią?

      Pytanie numer 20 z 37

    Co było kluczowym czynnikiem sukcesu w otrzymaniu posady?

      Pytanie numer 21 z 37

    Ile osób liczy Pan/i firma?

      Pytanie numer 22 z 37

    Jako "stary" pracownik, jak czesto poznajesz nowo przyjętego pracownika?

      Pytanie numer 23 z 37

    Czy praca jest dla Pana/i wyzwaniem?

      Pytanie numer 24 z 37

    Jak zatrzymać doskonałego/dobrego pracownika w firmie?

      Pytanie numer 25 z 37

    Jaki stosunek masz do nowo przyjętego?

      Pytanie numer 26 z 37

    Jak czesto czuje się Pan/i przepracowany?

      Pytanie numer 27 z 37

    Czy czuje się Pan/i doceniany/a za swoją pracę?

      Pytanie numer 28 z 37

    Ma Pan/i możliwość awansu?

      Pytanie numer 29 z 37

    Lubi Pan/i swojego pracodawcę?

      Pytanie numer 30 z 37

    Czy lubi Pan/i zespół w którym pracuje?

      Pytanie numer 31 z 37

    Jakie są relacje osób na różnych stanowiskach w Pan/i firmie?

      Pytanie numer 32 z 37

    Jak wygląda komunikacja między pracownikami w Pana/i firmie?

      Pytanie numer 33 z 37

    Gdyby Pan/i dopiero rozpoczynał karierę, wybór padłby na strat w małej czy dużej firmie?

      Pytanie numer 34 z 37

    Jakie jest prawdopodobieństwo, że zmieni Pan/i pracę?

      Pytanie numer 35 z 37

    Jaki jest/byłby możliwy powód do zmiany?

      Pytanie numer 36 z 37

    Czym jest dla Pana/i muzeum?

      Pytanie numer 37 z 37




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac