- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ wizerunku marki na proces decyzyjny konsumentów

    Szanowni Państwo, Jestem studentką III roku studiów licencjackich na kierunku Zarządzanie o specjalności Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa. Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższej ankiety której celem jest pozyskanie informacji na potrzeby pracy licencjackiej na temat wpływu wizerunku marki na proces decyzyjny konsumentów. Zapewniam, że ankieta ma charakter anonimowy, a zebrane informacje posłużą do celów naukowo-badawczych. Z góry bardzo dziękuję

    W jaki sposób dokonuje Pan(i) zakupów najczęściej?

      Pytanie numer 1 z 1




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac