- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Analiza zawodowa

    Badania opinii klienta na podstawie, której zostaną dopracowane szczegóły związane z wprowadzeniem nowego produktu na rynek.

    Jaki jest Twój wykonywany zawód?

      Pytanie numer 1 z 21



    Jak długo jesteś w danym zawodzie?

      Pytanie numer 2 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Co było dla Ciebie największym problem, gdy zaczynałeś prace w swojej branży?

      Pytanie numer 3 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak szukałeś pierwszych zleceń?

      Pytanie numer 4 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jakich informacji potrzebujesz, żeby rozpocząć dane zlecenie?

      Pytanie numer 5 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Opisz swoją grupę docelowych klientów

      Pytanie numer 6 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Ile byłbyś w stanie zapłacić w skali miesiąca, żeby mieć dostęp do ofert przeznaczonych dla Twojego zawodu?

      Pytanie numer 7 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jakie znasz portale ogłoszeniowe? Twoim zdaniem jakie są ich największe wady?

      Pytanie numer 8 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy skorzystałbyś z możliwości umieszczenia płatnej informacji o własnej działalności na branżowej stronie internetowej?

      Pytanie numer 9 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki sposób reklamy jest dla Ciebie najlepszy?

      Pytanie numer 10 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Gdzie najczęściej szukasz odpowiedzi na skomplikowane rozwiązania dla własnego projektu?

      Pytanie numer 11 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak często korzystasz z porad expertów?

      Pytanie numer 12 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    W jaki sposób walczysz z nieuczciową konkurencją?

      Pytanie numer 13 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy posiadasz firmową stronę internetową?

      Pytanie numer 14 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy rezygnujesz ze zlecenia, gdy klient podaje zbyt mało informacji o danym projekcie?

      Pytanie numer 15 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy klient ponosi koszty za wycenę danego zlecenia?

      Pytanie numer 16 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czym wyróżniasz się dla tle innych firm w Twojej branży?

      Pytanie numer 17 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Co byś poradził nowej osobie startującej w Twojej branży?

      Pytanie numer 18 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy korzystasz z newsletterów branżowych?

      Pytanie numer 19 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakich funkcjonalności brakuje Ci na stronach internetowych?

      Pytanie numer 20 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jakid dane do weryfikacji użytkownika podajesz najczęsciej?

      Pytanie numer 21 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac