- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ankieta badająca efektywność sponsoringu sportowego

    Sponsoring jest nowoczesną formą promocji. Ostatnimi czasy zdobywa coraz większą rzeszę zwolenników. Posiada mnóstwo zalet, które trudno osiągnąć stosując tradycyjne środki przekazu reklamowego. Niniejszy kwestionariusz ma zbadać efektywnosć sponsoringu sportowego. Wszystkie informacje zostaną wykorzystane wyłącznie do celów naukowych. Proszę o udzielanie odpowiedzi zgodnych z Państwa opinią.

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 3  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jesteś kibicem sportowym?

      Pytanie numer 2 z 3  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Transmisje z których dyscylin sportowych są przez Ciebie najchętniej oglądane w TV?

      Pytanie numer 3 z 3  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac