- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ocenienia usług hotelu Filmar w Toruniu

    Szanowni Państwo, Nazywam się Anastazja Liubych, jestem studentką II roku II stopnia na wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Chciałabym serdecznie zachęcić Państwa do wypełnienia poniżej ankiety, dzięki której zgromadzę informacje niezbędne do napisania pracy magisterskiej. Badanie dotyczy ocenienia poziomu jakości oraz stopnia zadowolenia z oferowanych usług hotelarskich. Badanie jest całkowicie anonimowe, a jego wypełnienie zajmie Państwu nie więcej niż 15 minut. Dziękuję, z góry za poświęcony czas.

    1. Czy korzystał(-a) Pan/Pani już z usług hotelarskich?

      Pytanie numer 1 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    2. Czy pamięta Pan\Pani jakiekolwiek hoteli w Polsce?

      Pytanie numer 2 z 14

    3. Jakie hoteli pamięta Pan/Pani najlepiej?

      Pytanie numer 3 z 14



    4. Czy korzystał(-a) Pan/Pani z usług hotelu Filmar w Toruniu?

      Pytanie numer 4 z 14

    5. Czy korzystał(-a) Pan/Pani z usług hotelu Filmar w roku 2019?

      Pytanie numer 5 z 14

    6. A czy jeśli otrzymałby (- łaby), Pan/Pani atrakcyjniejszą ofertę od innego hotelu, a zmiana rezerwacji nie wiązałaby się z żądnymi kosztami, to czy nadał korzystał(-aby) Pan/Pani z usług hotelu Filmar? (Jeżeli odpowiedz na to pytania „nie”, to proszę o wskazanie powodu w komentarzu?)

      Pytanie numer 6 z 14



    7. Proszę wskazać w jakim stopniu wymienione poniżej cechy usług hotelarskich są dla Pana/Pani ważne, by ocenić działania hotelu jako doskonałe? (1 - najmniejsze znaczenie; 7 - największe znaczenie)

      Pytanie numer 7 z 14

      1 2 3 4 5 6 7
    pomieszczenia przystosowania dla osób z niepełnosprawnością
    łatwość dojazdów do hotelu
    nowoczesność wyposażenia
    dostępność materiałów informatycznych
    poczucie bezpieczeństwa
    jakość posiłków
    czystość pomieszczeń
    parking strzeżony
    dostępność personelu w razie potrzeby
    komunikatywność obsługi
    szybkość obsługi
    reagowania pracowników na sugestie klientów
    poświęcenie specjalnej uwagi klientowi
    wiedza pracowników na temat oferowanych usług
    standard obsługi
    uprzejmość
    rozpoznawanie stałych gości
    indywidualne podejście do gościa
    umiejętność niesienia pomocy
    uczciwość

    8. Proszę ocenić Pana/Pani jakość, po skorzystaniu z usług hotelu Filmar? (1 - najmniejsze znaczenie; 7 - największe znaczenie)

      Pytanie numer 8 z 14

      1 2 3 4 5 6 7
    pomieszczenia przystosowania dla osób z niepełnosprawnością
    łatwość dojazdów do hotelu
    nowoczesność wyposażenia
    dostępność materiałów informatycznych
    poczucie bezpieczeństwa
    jakość posiłków
    czystość pomieszczeń
    parking strzeżony
    dostępność personelu w razie potrzeby
    komunikatywność obsługi
    szybkość obsługi
    reagowania pracowników na sugestie klientów
    poświęcenie specjalnej uwagi klientowi
    wiedza pracowników na temat oferowanych usług
    standard obsługi
    uprzejmość
    rozpoznawanie stałych gości
    indywidualne podejście do gościa
    umiejętność niesienia pomocy
    uczciwość

    9. Zgadza się Pan/Pani z twierdzeniem, że jakość usług hotelu Filmar odpowiada ich cenie?

      Pytanie numer 9 z 14

    10. Czy uważa Pan/Pani, że jakość usług hotelu Filmar należy polepszyć?

      Pytanie numer 10 z 14

    11. Co Pana/Pani zdaniem trzeba zmienić, żeby polepszyć jakość usług hotelu Filmar?

      Pytanie numer 11 z 14



    12. Płeć

      Pytanie numer 12 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    13. Wiek

      Pytanie numer 13 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    14. Wykształcenie

      Pytanie numer 14 z 14




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac