- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wykorzystanie internetu w działalności gospodarczej sektora MŚP

    MŚP Internet, Nowoczesne Technologie E-BIZNES

    Jakiego typu prowadzą Państwo działalność ?

      Pytanie numer 1 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wielkość prowadzonej przez Państwa działalności ?

      Pytanie numer 2 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka jest forma prawna prowadzonej działalności ?

      Pytanie numer 3 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Zakres geograficznego działania ?

      Pytanie numer 4 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podstawowy target odbiorców Państwa usług ?

      Pytanie numer 5 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy prowadząc działalność gospodarczą wykorzystują Państwo w swojej pracy narzędzie jakim jest Internet ?

      Pytanie numer 6 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli tak, to jakiego działu dotyczy zakres wykorzystania Internetu i technologi internetowych?

      Pytanie numer 7 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy prowadzą Państwo profil swojego przedsiębiorstwa na portalach Social Media ?

      Pytanie numer 8 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w swojej działalności prowadzą Państwo jakieś działania związane z e-biznesem ?

      Pytanie numer 9 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Internet ułatwia pracę dzisiejszym przedsiębiorcą?

      Pytanie numer 10 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Państwa zdaniem internet pomaga przedsiębiorcą obniżyć koszty związane z marketingiem ?

      Pytanie numer 11 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Państwa zdaniem wykorzystanie Internetu w zarządzaniu wpływa na uzyskanie przewagi konkurencyjnej?

      Pytanie numer 12 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac