- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    wizerunek korporacji w świadomości społecznej

    Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższej ankiety, której celem jest zbadanie w ramach pracy magisterskiej wizerunku korporacji w świadomości społecznej. Proszę o szczere odpowiedzi. Ankieta ma charakter anonimowy.

    1. Z czym kojarz się Pani/Panu hasło korporacja? Proszę wymienić skojarzenia

      Pytanie numer 1 z 29



    2. Jakie Pani/Pan zna korporacje? Proszę wymienić co najmniej jedną nazwę

      Pytanie numer 2 z 29



    3. Czy Pani/Pana zdaniem korporacją można nazwać organizację jednoosobową?

      Pytanie numer 3 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    4. Czy Pani/Pana zdaniem korporacją można nazwać organizację, która działa tylko w jednym państwie?

      Pytanie numer 4 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    5. Czy zna Pani/Pan, któryś ze skrótów: S.A. , Sp. z o.o. ?

      Pytanie numer 5 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    6. Jak Pani/Pan uważa, jaki wpływ korporacje mają na rozwój technologii i innowacji?

      Pytanie numer 6 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    7. Czy uważa Pani/Pan, że przestrzeń publiczna (w tym drogi, szkoły, szpitale) powinna należeć do korporacji?

      Pytanie numer 7 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    8. Czy Pani/Pana zdaniem są miejsca, w których korporacje nie powinny się reklamować ?

      Pytanie numer 8 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    9. Czy pozyskuje Pani/Pan informacje na temat wpływu korporacji na sferę publiczną?

      Pytanie numer 9 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    10. Czy Pani/Pana zdaniem korporacje oddziałują na społeczeństwo?

      Pytanie numer 10 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    11. Czy Pani/Pana zdaniem korporacje oddziałują na środowisko ?

      Pytanie numer 11 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    12. Czy w Pani/Pana odczuciu ktoś sprawuje władzę nad korporacją?

      Pytanie numer 12 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    13. Czy uważa Pani/Pan, że korporacje wymagają dodatkowych regulacji prawnych?

      Pytanie numer 13 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    14. Czy uważa Pani/Pan, że korporacje powinny podejmować działania na rzecz społeczeństwa?

      Pytanie numer 14 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    15. Czy uważa Pani/Pan, że działania na rzecz społeczeństwa są dla korporacji korzystne?

      Pytanie numer 15 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    16. Czy jest Pani/Panu znane jakieś pozytywne działanie, które korporacja zrealizowała na rzecz społeczeństwa? Jeśli tak, to czego dotyczyło?

      Pytanie numer 16 z 29



    17. Czy jest Pani/Panu znane negatywne działanie, które korporacja zrealizowała na rzecz społeczeństwa? Jeśli tak, to czego dotyczyło?

      Pytanie numer 17 z 29



    18. Czy dokonując zakupu zwraca Pani/Pan uwagę na to gdzie i w jakich warunkach został dany produkt wytworzony?

      Pytanie numer 18 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    19. Czy dokonując zakupu zwraca Pani/Pan uwagę na markę produktu, usługodawcę?

      Pytanie numer 19 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    20. Czy w Pani/Pana odczuciu korporacje wywierają wpływ na decyzje zakupowe konsumentów?

      Pytanie numer 20 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    21. Czy wybierając markę produktów, usługodawcę kieruje się Pani/Pan jej wizerunkiem i działalnością na rzecz społeczeństwa i środowiska?

      Pytanie numer 21 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    22. Czy zdarzyło się Pani/Panu zrezygnować z zakupu produktu danej marki, skorzystania z danej usługi ze względu na zasłyszane informacje na jej temat?

      Pytanie numer 22 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    23. Czy uważa Pani/Pan, że do jednej korporacji (mającej rozpoznawalną nazwę) może należeć kilka marek?

      Pytanie numer 23 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    24. Czy jest Pani/Panu znane pojęcia: „akcjonariusz”, „udziałowiec”?

      Pytanie numer 24 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    25. Czy jest Pani/Panu znane pojęcie lobbingu? Z czym Pani/Panu się kojarzy?

      Pytanie numer 25 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 26 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 27 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 28 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 29 z 29  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac