Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys.
respondentów w bazie
25 tys.
firm i instytucji
30 tys.
badań rocznie
Przypomnij hasło
Rejestracja
pl
de
Utwórz nową ankietę
wizerunek korporacji w świadomości społecznej
Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższej ankiety, której celem jest zbadanie w ramach pracy magisterskiej wizerunku korporacji w świadomości społecznej. Proszę o szczere odpowiedzi. Ankieta ma charakter anonimowy.
1. Z czym kojarz się Pani/Panu hasło korporacja? Proszę wymienić skojarzenia
Pytanie numer
1
z 29
Wpisz odpowiedź:
2. Jakie Pani/Pan zna korporacje? Proszę wymienić co najmniej jedną nazwę
Pytanie numer
2
z 29
Wpisz odpowiedź:
3. Czy Pani/Pana zdaniem korporacją można nazwać organizację jednoosobową?
Pytanie numer
3
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
Nie, korporacja musi składać się z co najmniej 50 osób
Nie, korporacja musi składać się z co najmniej 1.000 osób
4. Czy Pani/Pana zdaniem korporacją można nazwać organizację, która działa tylko w jednym państwie?
Pytanie numer
4
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Tak
Nie, korporacja musi działać w co najmniej 2 państwach
Nie, korporacja musi obejmować co najmniej 2 kontynenty
5. Czy zna Pani/Pan, któryś ze skrótów: S.A. , Sp. z o.o. ?
Pytanie numer
5
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
6. Jak Pani/Pan uważa, jaki wpływ korporacje mają na rozwój technologii i innowacji?
Pytanie numer
6
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Nie mają w ogóle
mały
średni
duży
7. Czy uważa Pani/Pan, że przestrzeń publiczna (w tym drogi, szkoły, szpitale) powinna należeć do korporacji?
Pytanie numer
7
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
Nie mam zdania
nie
8. Czy Pani/Pana zdaniem są miejsca, w których korporacje nie powinny się reklamować ?
Pytanie numer
8
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Tak, jest ich wiele
Tak, jest ich kilka
Nie ma takich miejsc
9. Czy pozyskuje Pani/Pan informacje na temat wpływu korporacji na sferę publiczną?
Pytanie numer
9
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Na bieżąco śledzę informację z tym związane
Zdobywam sporadyczne informacje na ten temat
Czasami coś usłyszę
Nie interesuje mnie to
10. Czy Pani/Pana zdaniem korporacje oddziałują na społeczeństwo?
Pytanie numer
10
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Tak, silnie
Tak, w niewielkim stopniu
Nie oddziałują w ogóle
11. Czy Pani/Pana zdaniem korporacje oddziałują na środowisko ?
Pytanie numer
11
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Tak, silnie
Tak, w niewielkim stopniu
Nie oddziałują w ogóle
12. Czy w Pani/Pana odczuciu ktoś sprawuje władzę nad korporacją?
Pytanie numer
12
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Tak, państwo
Tak, społeczeństwo
Tak, odpowiednie instytucje
Nikt
13. Czy uważa Pani/Pan, że korporacje wymagają dodatkowych regulacji prawnych?
Pytanie numer
13
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie wiem
nie
14. Czy uważa Pani/Pan, że korporacje powinny podejmować działania na rzecz społeczeństwa?
Pytanie numer
14
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie wiem
nie
15. Czy uważa Pani/Pan, że działania na rzecz społeczeństwa są dla korporacji korzystne?
Pytanie numer
15
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Tak, długoterminowo
Tak, krótkoterminowo
Tak, ale nie dla wszystkich
Nie wiem
Nie są korzystne
16. Czy jest Pani/Panu znane jakieś pozytywne działanie, które korporacja zrealizowała na rzecz społeczeństwa? Jeśli tak, to czego dotyczyło?
Pytanie numer
16
z 29
Wpisz odpowiedź:
17. Czy jest Pani/Panu znane negatywne działanie, które korporacja zrealizowała na rzecz społeczeństwa? Jeśli tak, to czego dotyczyło?
Pytanie numer
17
z 29
Wpisz odpowiedź:
18. Czy dokonując zakupu zwraca Pani/Pan uwagę na to gdzie i w jakich warunkach został dany produkt wytworzony?
Pytanie numer
18
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
19. Czy dokonując zakupu zwraca Pani/Pan uwagę na markę produktu, usługodawcę?
Pytanie numer
19
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
20. Czy w Pani/Pana odczuciu korporacje wywierają wpływ na decyzje zakupowe konsumentów?
Pytanie numer
20
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
21. Czy wybierając markę produktów, usługodawcę kieruje się Pani/Pan jej wizerunkiem i działalnością na rzecz społeczeństwa i środowiska?
Pytanie numer
21
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
22. Czy zdarzyło się Pani/Panu zrezygnować z zakupu produktu danej marki, skorzystania z danej usługi ze względu na zasłyszane informacje na jej temat?
Pytanie numer
22
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
23. Czy uważa Pani/Pan, że do jednej korporacji (mającej rozpoznawalną nazwę) może należeć kilka marek?
Pytanie numer
23
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Tak, wiele marek
Tak, kilka
nie
24. Czy jest Pani/Panu znane pojęcia: „akcjonariusz”, „udziałowiec”?
Pytanie numer
24
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
25. Czy jest Pani/Panu znane pojęcie lobbingu? Z czym Pani/Panu się kojarzy?
Pytanie numer
25
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
nie wiem
Z korupcją
Z marketingiem
Z pozyskiwaniem zwolenników
Z czymś pozytywnym
Z czymś negatywnym
Wybierz swoją płeć
Pytanie numer
26
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
mężczyzna
kobieta
Wiek
Pytanie numer
27
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Do 18 lat
18-29
30-49
50-59
powyżej 60 lat
Wykształcenie
Pytanie numer
28
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Podstawowe
Zawodowe
Średnie
Wyższe
Miejsce zamieszkania
Pytanie numer
29
z 29
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
wieś
Miasto do 50 tys. mieszkańców
Miasto od 50 do 100 tys. mieszkańców
Miasto od 100 do 500 tys. mieszkańców
Miasto powyżej 500 tys.
« poprzednie pytanie
Dodaj
następne pytanie »