- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    hotelarstwo

    staram się udowodnić, że czynnik ludzki w hotelarstwie jest jednym z najistotniejszych.... :) proszę wziąć to pod uwagę... Z góry thx:)

    Jak często korzysta Pan/Pani z obiektów noclegowych?

      Pytanie numer 1 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Najczęściej jakiego rodzaju są to obiekty?

      Pytanie numer 2 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    3. Jaki jest główny czynnik, którym kieruje się Pan/Pani przy wyborze obiektu?

      Pytanie numer 3 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    4. Skąd najczęściej czerpie Pan/Pani informacji na temat obiektu noclegowego?

      Pytanie numer 4 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    5. Z kim Pan/Pani najczęściej podróżuje?

      Pytanie numer 5 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakich dodatkowych usług najczęściej Pan/Pani korzysta?

      Pytanie numer 6 z 22

    Czy składał/a Pan/Pani reklamację? Jeżeli tak czego dotyczyła?

      Pytanie numer 7 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ważna dla Pana/Pani jest czystość obiektu i pokoi

      Pytanie numer 8 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ważna dla Pana/Pani jest estetyka obiektu i pokoi (wygląd zewnętrzny i wewnętrzny obiektu, wystrój pokoi)

      Pytanie numer 9 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ważna dla Pana/Pani jest wyposażenie pokoi (telewizor, bar, Internet, sejf itp.)

      Pytanie numer 10 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ważne dla Pana/Pani są dodatkowe usługi (pralnia, suszarnia, kosmetyczka, fryzjer itp.)

      Pytanie numer 11 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ważne dla Pana/Pani są dodatkowe obiekty. (basen, sauna, siłownia)?

      Pytanie numer 12 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ważna dla Pana/Pani jest odpowiednie przyjęcie i obsługa przez recepcjonistę/kę?

      Pytanie numer 13 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ważna dla Pana/Pani jest kompetencja i profesjonalizm pracowników?

      Pytanie numer 14 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ważna dla Pana/Pani jest miła i życzliwa atmosfera?

      Pytanie numer 15 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ważna dla Pana/Pani jest dyskrecja i wyrozumiałość pracowników?

      Pytanie numer 16 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ważne dla Pana/Pani jest indywidualne podejście do gościa?

      Pytanie numer 17 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ważna dla Pana/Pani jest oddanie i rzetelność w wykonywaniu obowiązków przez pracowników?

      Pytanie numer 18 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ważna dla Pana/Pani jest troska o klienta i dbałość o jego komfort?

      Pytanie numer 19 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest Pana/Pani status zawodowy?

      Pytanie numer 20 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie jest Pana/Pani wykształcenie

      Pytanie numer 21 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Do jakiej grupy wiekowej Pan/Pani należy?

      Pytanie numer 22 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac