Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.   
								
				
					
					 65 tys. respondentów w bazie
					65 tys. respondentów w bazie
					
					 25 tys. firm i instytucji
					25 tys. firm i instytucji
					
					 30 tys. badań rocznie
					30 tys. badań rocznie
				 
			 
			
			
		 
	 
	
		
		
		 
		
		Ankieta dotycząca uwarunkowań przyrodniczych i  kulturowych w kontekście projektowania tras rowerowych
		Zapraszam do udziału w badaniu, którego celem jest określenie znaczenia, preferencji, wpływu środowiska przyrodniczego i kultury przy tworzeniu nowych tras rowerowych oraz ich przebiegu. W kontekście ankiety trasę rowerową należy rozumieć jak szlak rowerowy o charakterze rekreacyjno-turystycznym. Odpowiedzi udzielone na poniższe pytania pozostaną anonimowe, a otrzymane informacje zostaną wykorzystane w pracy inżynierskiej. Udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania nie powinno zająć więcej niż 10 minut.
										
				Ankieta jest nieaktywna.
			
							
					Zobacz wyniki