- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Koronawirus a sytuacja w pracy.

    Badanie ma na celu sprawdzić jaki jest wpływ epidemii koronawirusa na sytuacje w zakładach pracy. Dodatkowo zostaną przebadane obawy jakie występują wśród pracowników w czasie kwarantanny.

    Proszę o podanie miasta w którym działa zakład pracy.

      Pytanie numer 1 z 14



    Proszę podać nazwę zakładu pracy.

      Pytanie numer 2 z 14



    W jakiej formie działa obecnie Pana/Pani zakład pracy?

      Pytanie numer 3 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli jest otwarty to czy są wprowadzone jakieś środki ostrożności? Jeśli jest zamknięty lub działa w formie telepracy proszę zaznaczyć "żadne z powyższych".

      Pytanie numer 4 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz branżę

      Pytanie numer 5 z 14

    Czy przed wystąpieniem epidemii w państwa zakładzie pracy występowały jakieś problemy?

      Pytanie numer 6 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli przed wystąpieniem epidemii w państwa zakładzie pracy występowały jakieś problemy proszę je podać. Jeśli nie proszę przejść do kolejnego pytania.

      Pytanie numer 7 z 14



    Czy obecnie stosowana Tarcza Antykryzysowa przez rząd jest Pana/Pani zdaniem korzystna?

      Pytanie numer 8 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie można Pana/ Pani zdaniem wprowadzić udogadniania do Państwa pracy w obecnej sytuacji?

      Pytanie numer 9 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak Pana/Pani zdaniem epidemia koronawirusa wpłynie na działalność zakładu?

      Pytanie numer 10 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 11 z 14

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 12 z 14

    Wybierz miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 13 z 14

    Jeśli chcesz otrzymać wyniki badania zostaw do siebie kontakt w formie. Imię/ adres e - mail

      Pytanie numer 14 z 14






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac