- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Odpowiedź na reklamację

    Poniżej mail od potencjalnego najemcy do biura obsługi klienta Mzuri. Prosimy o napisanie odpowiedzi na reklamację.

    Wpisz swój numer kandydata, jaki otrzymałeś przy rekrutacji

      Pytanie numer 1 z 2  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Temat: Reklamacja Dzień dobry, Byłem umówiony z Waszym przedstawicielem na prezentację mieszkania, ale rozładował mi się telefon i nie mogłem poinformować, że spóźnię się około 15 minut. Jak przyszedłem to okazało się, że Pan Dariusz już pojechał. Spodziewałem się, że tzw. „kwadrans studencki” powinien Was obowiązywać. Proszę o zwrot pieniędzy za dojazd lub zniżkę na wynajęcie tego mieszkania! Jan Kowalski

      Pytanie numer 2 z 2  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac