- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ocena preferencji konsumentów na temat spożywania słodyczy marki Ferrero

    Zwracamy się do Pani/Pana z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższego kwestionariusza ankiety. Ma ona na celu poznanie opinii konsumentów na rynku słodyczy w Polsce, na temat produktów firmy Ferrero. Ankieta jest anonimowa, a jej wyniki będą wykorzystane wyłącznie do celów naukowych, statystycznych. Z góry dziękujemy za poświęcony czas i rzetelne wypełnienie ankiety.

    Czy Pani/Pan spożywa słodycze?

      Pytanie numer 1 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak często Pani/Pan spożywa słodycze?

      Pytanie numer 2 z 12

    Produkty których producentów wybiera Pani/Pan najczęściej? (Możliwe jest zaznaczenie więcej niż jednej odpowiedzi)

      Pytanie numer 3 z 12

    Jakie zna Pani/Pan produkty firmy Ferrero? (Możliwe jest zaznaczenie więcej niż jednej odpowiedzi)

      Pytanie numer 4 z 12

    Czy reklamy słodyczy marki Ferrero przykuwają Pani/Pana uwagę?

      Pytanie numer 5 z 12

    Czym kieruje się Pani/Pan podczas zakupu słodyczy marki Ferrero?

      Pytanie numer 6 z 12

      1 2 3 4 5
    cena
    marka/producent
    smak
    impuls/zachcianka
    promocja

    Jaki jest Pani/Pana ulubiony produkt marki Ferrero i dlaczego? W odpowiedzi proszę uwzględnić smak, prezencję i cenę produktu.

      Pytanie numer 7 z 12



    Gdzie Pani/Pana kupuje produkty firmy Ferrero? (Możliwe jest zaznaczenie więcej niż jednej odpowiedzi)

      Pytanie numer 8 z 12

    Jak podoba się Pani/Panu prezentacja produktów marki Ferrero (opakowanie)?

      Pytanie numer 9 z 12

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 10 z 12

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 11 z 12

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 12 z 12




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac