- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Rehabilitacja dzieci z zespołem FAS/FASD

    Szanowni Państwo! Jesteśmy studentkami I roku studiów magisterskich na kierunku fizjoterapia na Wydziale Nauko Zdrowiu w Katowicach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego. Prowadzimy badania dla potrzeb pracy naukowej na temat rehabilitacji dzieci z zespołem FASD/FAS. Zwracamy się dlatego z uprzejmą prośbą o udzielenie szczerych i wyczerpujących odpowiedzi na pytania zawarte w niniejszej ankiecie. Ankieta jest skierowana do terapeutów dzieci. Ma ona charakter anonimowy, a jej wyniki będą służyć wyłącznie celom naukowym. Serdecznie dziękujemy za współpracę!

    Jakie zaburzenia rozwoju fizycznego prezentują dzieci:

      Pytanie numer 1 z 14

    Jakie zaburzenia rozwoju społeczno-emocjonalnego prezentują dzieci:

      Pytanie numer 2 z 14

    Jakie zaburzenia funkcjonowania poznawczego prezentują dzieci:

      Pytanie numer 3 z 14

    Jeżeli dzieci przejawiają objawy wtórne, proszę zaznaczyć spośród wybranych

      Pytanie numer 4 z 14

    Proszę numerycznie oznaczyć częstotliwość przyczyny odpowiedzialnej za rozwój FASD (1=najczęściej):

      Pytanie numer 5 z 14

    Jaka diagnoza najczęściej stawiana jest dziecku?

      Pytanie numer 6 z 14



    W jakim wieku najczęściej dziecko rozpoczyna terapię?

      Pytanie numer 7 z 14

    Czy opiekunowie biorą czynny udział w terapii?

      Pytanie numer 8 z 14

    Jak określają Państwo stan wiedzy opiekunów na temat choroby?

      Pytanie numer 9 z 14

    Czy wychowanie instytucjonalne ma wpływ na efektywność terapii?

      Pytanie numer 10 z 14

    Najczęściej stosowane terapie to:

      Pytanie numer 11 z 14

    Jakie efekty daje stosowanie terapii?

      Pytanie numer 12 z 14



    Czy instytucje publiczne udzielają wsparcia w celu podnoszenia kompetencji i poszerzania wiedzy z tego zakresu?

      Pytanie numer 13 z 14

    Odpowiedzi udzielał/a:

      Pytanie numer 14 z 14






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac