- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ankieta dotycząca pielęgnacji dłoni

    Szanowna Pani / Szanowny Panie, proszę o poświęcenie kilku minut na wypełnienie tego kwestionariusza. Ankieta jest anonimowa i służyć ma celom badawczym przy pisaniu pracy zaliczeniowej. Ankieta jest adresowana do osób dbających o wygląd i kondycję dłoni. Proszę o dokładne czytanie pytań oraz o odpowiedzi. Dziękuję.

    W jaki sposób pielęgnuje Pan/Pani dłonie?

      Pytanie numer 1 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy używa Pan/Pani produktu do pielęgnacji dłoni?

      Pytanie numer 2 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często Pan/Pani używa produktu do pielęgnacji dłoni?

      Pytanie numer 3 z 15

    Czy jest Pan/Pani zadowolona z dotychczas używanego produktu do pielęgnacji dłoni?

      Pytanie numer 4 z 15

    Jakie ma Pan/Pani korzyści z używanego obecnie produktu do pielęgnacji dłoni?

      Pytanie numer 5 z 15

    Jeśli w pytaniu 7 zaznaczył Pan/Pani odpowiedź 'Inne

      Pytanie numer 6 z 15



    Czy byłby Pan/Pani zainteresowana wprowadzeniem nowego produktu do pielęgnacji dłoni?

      Pytanie numer 7 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakiej formie powinien być produkt, aby spełniał Pana/Pani oczekiwania.

      Pytanie numer 8 z 15

    Jakie cechy powinien spełnić produkt do pielęgnacji dłoni?

      Pytanie numer 9 z 15

    W jakim celu korzystałaby Pani z tego produktu?

      Pytanie numer 10 z 15

    Ile jest Pan/Pani skłonna zapłacić za produkt do pielęgnacji dłoni?

      Pytanie numer 11 z 15

    Gdzie powinien być dostępny?

      Pytanie numer 12 z 15

    Czy wierzy Pan/Pani w skuteczność działania produktów pielęgnacyjnych do rąk?

      Pytanie numer 13 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Płeć

      Pytanie numer 14 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 15 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac