- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ocena narzędzi marketingu usług bankowych na przykładzie banku mBank

    Szanowni Państwo, jako studentka II roku Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej proszę Państwa o wypełnienie niniejszej ankiety. Jej wyniki będą mi bardzo pomocne w mojej pracy magisterskiej, poświęconej ocenie skuteczności narzędzi marketingowych w usługach bankowych na przykładzie mBanku. Zapewniam, iż dane zawarte w ankiecie będą wykorzystane wyłącznie do potrzeby mojej pracy i nie będą udostępniane osobom trzecim. Zapewniam anonimowość, dlatego proszę o udzielenie szczerych odpowiedzi oraz o uważne przeczytanie każdego pytania wraz z dołączonymi do niego instrukcjami. Serdecznie dziękuję za poświęcenie Państwa cennego czasu.

    Czy jesteś klientem mBanku?

      Pytanie numer 1 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Twój wiek

      Pytanie numer 2 z 12

    Twoje miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 3 z 12

    Jesteś klientem

      Pytanie numer 4 z 12

    W jaki sposób dowiedziałeś/łaś się o usługach mBanku?

      Pytanie numer 5 z 12



    Czy jesteś zadowolony/a z usług świadczonych przez mBank?

      Pytanie numer 6 z 12

    Jak oceniasz poszczególne elementy usług mBanku?

      Pytanie numer 7 z 12

      Zdecydowanie dobrze Raczej dobrze Trudno ocenić Raczej źle Zdecydowanie źle
    Wysokość opłat
    Kompleksowość oferty produktów bankowych
    Terminowość załatwiania spraw
    Dostępność usług internetowych
    Liczba bankomatów
    Czas oczekiwania na kontakt z Doradcą
    Precyzyjność dostarczanych informacji przez bank
    Kompetencje oraz profesjonalizm pracowników banku
    Poziom obsługi klienta

    Jakie kryteria są najbardziej istotne dla Ciebie przy wyborze banku?

      Pytanie numer 8 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy widziałeś/łaś w przeciągu ostatniego roku jakąkolwiek reklamę mBanku?

      Pytanie numer 9 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy reklamy mBanku emitowane w telewizji Ci się spodobały?

      Pytanie numer 10 z 12

    Co najbardziej zainteresowało Cię w reklamie mBanku?

      Pytanie numer 11 z 12



    Jakie skojarzenia masz z mBankiem?

      Pytanie numer 12 z 12






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac