- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ reklamy na decyzje zakupowe konsumentów

    Przeprowadzam badania dotyczące wpływu reklamy na decyzje zakupowe konsumentów. Są one częścią pisanej przeze mnie pracy magisterskiej. Jeżeli zechcą mi Państwo pomóc, uprzejmie proszę o wypełnienie poniższej ankiety.

    Jak często spotyka się Pan/Pani z przekazami reklamowymi?

      Pytanie numer 1 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z którym rodzajem reklam spotyka się Pan/Pani najczęściej? (proszę zaznaczyć max 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 2 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest najczęstszy powód oglądania przez Pana/Panią reklam?

      Pytanie numer 3 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakiej branży dotyczą najczęściej oglądane przez Pana/Panią reklamy? (proszę zaznaczyć max 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 4 z 19

    Jaki jest Pana/Pani stosunek do reklam?

      Pytanie numer 5 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakich źródeł czerpie Pan/Pani informacje o produktach i usługach?

      Pytanie numer 6 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki wpływ ma reklama na zakupy dokonywane przez Pana/Panią?

      Pytanie numer 7 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zdarza się Panu/Pani kupić produkt lub usługę po obejrzeniu reklamy?

      Pytanie numer 8 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który rodzaj reklamy według Pana/Pani wydaje się najbardziej wiarygodnym źródłem informacji?

      Pytanie numer 9 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który rodzaj reklamy jest dla Pana/Pani najbardziej przydatny przy dokonywaniu decyzji zakupu?Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.

      Pytanie numer 10 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      w ogóle nie przydatna rzadko przydatna średnio przydatna przydatna bardzo przydatna
    Internetowa
    Telewizyjna
    Prasowa
    Radiowa
    Pocztowa
    Kinowa
    Zewnętrzna

    Który z aspektów reklamy jest Pan/Pani zdaniem najbardziej istotny? (proszę zaznaczyć max 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 11 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pan/Pani, że reklamowanie produktu przez znane osoby ma wpływ na sprzedaż?

      Pytanie numer 12 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pan/Pani, że reklama ma wpływ na znajomość i atrakcyjność marki?

      Pytanie numer 13 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy reklama według Pana/Pani ma wpływ na cenę produktu?

      Pytanie numer 14 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Płeć

      Pytanie numer 15 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 16 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 17 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 18 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Sytuacja zawodowa

      Pytanie numer 19 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac