- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ankieta- strategia konkurencji Biur Rachunkowych

    Biura Rachunkowe, Kancelarie Podatkowe

    Forma organizacyjno-prawna

      Pytanie numer 1 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często nabywca ma możliwość zapłaty w ratach?

      Pytanie numer 2 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka jest wielkość przyznawanego najczęściej rabatu na usługę? (Proszę podać w %)

      Pytanie numer 3 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jakie szczegółowe czynniki brane są pod uwagę podczas ustalania ceny usługi?

      Pytanie numer 4 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest główny cel stosowanej obecnie strategii cenowej dla wszystkich usług łącznie? Proszę o wskazanie jednej odpowiedzi.

      Pytanie numer 5 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę wskazać jeden główny czynnik wpływający na wysokość cen usług oferowanych przez Biuro.

      Pytanie numer 6 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy oferta handlowa Państwa Biura jest przygotowywana pod potrzeby każdego klienta indywidualnie?

      Pytanie numer 7 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zależy Państwu na utrzymaniu wiodącej pozycji Biura w dziedzinie techniki?

      Pytanie numer 8 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy można zaobserwować nieustanny rozwój koncepcji związanych z bardziej efektywnym wykorzystaniem czasu pracy osób zatrudnionych?

      Pytanie numer 9 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Biuro próbuje kreować samodzielnie nisze rynkowe?

      Pytanie numer 10 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy występuje tendencja do stosowania metod nakierowanych na ,,odchudzanie” organizacji, w tym lean managementu?

      Pytanie numer 11 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli nabywca ma możliwość zapłaty w ratach, w ilu ratach kupuje tę usługę najwięcej klientów? (Liczba rat)

      Pytanie numer 12 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jaki często Biuro stosuje sezonowe obniżki swoich usług?

      Pytanie numer 13 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ilu pracowników zatrudnia Biuro?

      Pytanie numer 14 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak długo Pana/Pani Biuro prosperuje na rynku?

      Pytanie numer 15 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim stopniu marka usługi jest chroniona przez obyczaje handlowe na obszarze, gdzie usługi firmy są sprzedawane?

      Pytanie numer 16 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie funkcje spełniają usługi oferowane przez pracowników Biura?

      Pytanie numer 17 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ilu pracowników obsługi klienta przypada na 100 klientów w miejscu dystrybucji usług? (Proszę podać liczbę)

      Pytanie numer 18 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jaki jest czas otwarcia Biura w ciągu dnia? (Proszę podać w godzinach w naturalnych warunkach)

      Pytanie numer 19 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    W jakim stopniu system dystrybucji zapewnia dogodne miejsce zakupu usług Biura?

      Pytanie numer 20 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie zjawiska mają miejsce w kanale dystrybucji usług Biura?

      Pytanie numer 21 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co jest celem dystrybucji usług? Dostarczenie usługi…

      Pytanie numer 22 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie cele ma pomóc osiągnąć obecna strategia cenowa dotycząca danej usługi?

      Pytanie numer 23 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w Biurze tworzone są atrakcyjne warunki przyciągające wysoko kwalifikowanych pracowników, naukowców, ludzi twórczych?

      Pytanie numer 24 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Biuro działa na rynku lokalnym i jest jej liderem?

      Pytanie numer 25 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Biuro inwestuje w systemy podnoszące jakość procesu produkcyjnego i świadczonych usług?

      Pytanie numer 26 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki rodzaj struktury organizacyjnej wykorzystywany jest w Biurze?

      Pytanie numer 27 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest największy udział pracowników z danym stażem pracy wśród wszystkich zatrudnionych( staż liczony od rozpoczęcia w ogóle aktywności zawodowej)

      Pytanie numer 28 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest największy udział pracowników z danym poziomem wykształcenia wśród wszystkich zatrudnionych?

      Pytanie numer 29 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim stopniu pojedynczy pracownik może wprowadzać znaczne usprawnienia w wykonywaniu swojej pracy?

      Pytanie numer 30 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w Państwa Biurze pojawia się efekt dźwigni finansowej?

      Pytanie numer 31 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy prowadząc analizę wrażliwości jest Pan/Pani w stanie stwierdzić, że spadek przychodów o 20% nie zagrozi stabilności finansowej Biura?

      Pytanie numer 32 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy wybór formy opodatkowania prowadzonej działalności jest optymalny z punktu widzenia skali prowadzonej działalności oraz powiązań kapitałowych (w tym tych o charakterze rodzinnym)?

      Pytanie numer 33 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Pana/Pani zdaniem, w trakcie krótkiego okresu istnieje możliwość ograniczenia ponoszonych kosztów stałych w Biurze?

      Pytanie numer 34 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest poziom ponoszonych przez twoją firmę kosztów finansowych?

      Pytanie numer 35 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim stopniu posiadane przez Biuro należności są przeterminowane?

      Pytanie numer 36 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka jest liczba szczebli kierowania w obecnej strukturze organizacyjnej Biura? (Proszę podać liczbę)

      Pytanie numer 37 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak ocenia Pan/Pani kompletność opisu stanowisk pracy? (zakres obowiązków, uprawnień, odpowiedzialności).

      Pytanie numer 38 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Biuro skupia się na ściśle określonym asortymencie?

      Pytanie numer 39 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy występuje bardzo dynamiczny rozwój umiejętności marketingowych?

      Pytanie numer 40 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w sposób bardzo precyzyjny monitorowany jest proces obsługi klienta w jego poszczególnych fazach?

      Pytanie numer 41 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy firma poszukuje bardziej konkurencyjnych kooperatów funkcjonujących dzięki zastosowaniu outsourcingu?

      Pytanie numer 42 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy oferta kierowana jest do wąskiego segmentu rynku, na którym funkcjonuje Biuro?

      Pytanie numer 43 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy występuje ścisła kontrola kosztów oraz występowanie częstych sprawozdań kontrolnych w powiązaniem z rozwojem systemu controllingu?

      Pytanie numer 44 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy system zarządzania charakteryzuje ustrukturalizowana organizacja i zasady odpowiedzialności?

      Pytanie numer 45 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często formalna struktura organizacyjna ulega drobnym zmianom lub uaktualnieniom (szczegóły opisu stanowiska pracy, liczby stanowisk w dziale itp.)?

      Pytanie numer 46 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim stopniu pracownik ma dowolność w wyborze sposobu wykonywania zadań?

      Pytanie numer 47 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/ Pani poziom wolnych środków pieniężnych w stosunku do charakteru prowadzonej działalności?

      Pytanie numer 48 z 48  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac