- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    PROBLEMY DZIECKA WYCHOWUJĄCEGO SIĘ W RODZINIE ALKOHOLOWEJ W ŚRODOWISKU RÓWIEŚNICZYM (WE WSPOMNIENIACH OSÓB DOROSŁYCH)

    Jestem studentką Akademii Pomorskiej w Słupsku. Prowadzę badania na temat problemów dziecka wychowującego się w rodzinie alkoholowej w środowisku rówieśniczym (we wspomnieniach osób dorosłych) . Badania są anonimowe, a wyniki wykorzystane będą wyłącznie dla badań naukowych. Proszę o szczere udzielanie odpowiedzi.

    Czy była Pani/ Pan popularna/y w grupie rówieśniczej?

      Pytanie numer 1 z 14

    Czy jako dziecko lubił/a Pani/Pan bawić się z rówieśnikami?

      Pytanie numer 2 z 14

    Czy kiedykolwiek jako dziecko był/a Pani/ Pan ofiarą agresji ze strony rówieśników?

      Pytanie numer 3 z 14

    Jeśli na pytanie nr 4 wybrał/a Pan/Pani odpowiedź A, proszę o podanie rodzaju agresji ze strony rówieśników.

      Pytanie numer 4 z 14

    Jak wspomina Pani/ Pan swoje dzieciństwo?

      Pytanie numer 5 z 14

    Czy w Pani/ Pana domu często dochodziło do konfliktów?

      Pytanie numer 6 z 14

    Czy kiedykolwiek była Pani/ Pan jako dziecko sprawcą agresji fizycznej lub psychicznej wobec rówieśników?

      Pytanie numer 7 z 14

    Jakiego rodzaju problemy miał/a Pani/ Pan w kontaktach z rówieśnikami jako dziecko?

      Pytanie numer 8 z 14

    W jakim stopniu Pani/ Pana zdaniem alkoholizm występujący w Pani/ Pana domu rodzinnym wpływał na Pani/ Pana relacje z rówieśnikami?

      Pytanie numer 9 z 14

    Jakie są dominujące wspomnienia z dzieciństwa?

      Pytanie numer 10 z 14

    Jak Pan/Pani ocenia swoje relacje z rówieśnikami w okresie dzieciństwa?

      Pytanie numer 11 z 14

    Czy pamięta Pan/Pani kto przychodził z pomocą w sytuacjach trudnych?

      Pytanie numer 12 z 14

    Proszę podać płeć:

      Pytanie numer 13 z 14

    Proszę podać wiek:

      Pytanie numer 14 z 14




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac