- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Oczekiwania względem polskich Gospodarstw Agroturystycznych

    Zapraszam do udziału w badaniu skierowanym do osób korzystających lub potencjalnie zainteresowanych skorzystaniem z oferty gospodarstw agroturystycznych. Celem prowadzonych badań jest określenie, jakie są Państwa oczekiwania względem gospodarstw agroturystycznych w zakresie podejmowanych przez nich działań zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju (działań proekologicznych, prospołecznych i odpowiedzialności biznesu). Przewidywany czas odpowiadania na pytania zawarte w kwestionariuszu to 5 minut. Udział w ankiecie jest anonimowy, a wyniki przedstawione będą wyłącznie w formie statystycznej w ramach pracy doktorskiej realizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

    Proszę o podanie płci

      Pytanie numer 1 z 6

    Proszę o podanie swojego wieku

      Pytanie numer 2 z 6

    Proszę o podanie województwa w którym mieszkasz

      Pytanie numer 3 z 6

    Czy jako miejsce wypoczynku wybierasz agroturystykę?

      Pytanie numer 4 z 6

    Bardzo proszę o określenie czy przy wyborze miejsca na wypoczynek jest dla Państwa istotne to czy Gospodarstwo:

      Pytanie numer 5 z 6

      W ogóle nieważne Raczej nieważne Mało ważne Nie mam zdania Raczej ważne Ważne Bardzo ważne
    przyczynia się do tworzenia miejsc pracy
    zatrudnia pracowników w sposób legalny oraz zapewnia im dostęp do świadczeń zdrowotnych, urlopów i zaplecza socjalnego
    w stosunku do pracowników stosuje równouprawnienie w zatrudnieniu i wynagrodzeniu
    wspiera osoby młode w wejściu na rynek pracy (organizuje szkolenia, staże, praktyki zawodowe, zatrudnia osoby bez doświadczenia)
    umożliwia kobietom awans lub jest prowadzone przez kobiety
    osoby pracujące w gospodarstwie biorą udział w szkoleniach w tym w zakresie BHP

    Czy w obliczu pandemii COVID-19

      Pytanie numer 6 z 6

      zmienił się Państwa stosunek do praktyk związanych z zatrudnieniem w gospodarstwie
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7



    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac