- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Praca magistreska

    Poniższa ankieta przeprowadzona jest w celu oceny spójności elementów wizualnych tożsamości marki z pozostałymi instrumentami marketingowymi wykorzystywanymi do kreowania świadomości i wizerunku marki. Ankieta jest anonimowa, a wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie do celów naukowych. Z góry dziękuje za poświęcony czas

    1. Czy zna lub kojarzy Pani/Pan markę Mazzivo?

      Pytanie numer 1 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy wie Pani/Pan jak należy wymawiać nazwę Mazzivo ? (Proszę wybrać jedną z poniższych odpowiedzi )

      Pytanie numer 2 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Do której w wymienionych poniżej kategorii produktów może należeć marka o nazwie Mazzivo? (Proszę zaznaczyć tylko jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 3 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakim człowiekiem według Pani/Pana byłaby osoba o nazwisku Mazzivo: (Proszę wrazić swoją opinię przez zaznaczenie odpowiedniego miejsca przy każdej z podanych cech

      Pytanie numer 4 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie nie Raczej nie Nie wiem Raczej tak Zdecydowanie tak
    Mocno stąpającym po ziemi
    Uczciwym
    Śmiałym
    Nowoczesnym
    Pomysłowym
    Godnym zaufania
    Dbającym o środowisko i otoczenie
    Odpowiedzialnym
    Odnoszącym sukcesy
    Z wyższych sfer
    Olśniewającym
    Szorstkim

    Czy zna lub kojarzy Pani/Pan markę Vzór?

      Pytanie numer 5 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy wie Pani/Pan jak należy wymawiać nazwę Vzór ? (Proszę wybrać jedną z poniższych odpowiedzi)

      Pytanie numer 6 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Do której w wymienionych poniżej kategorii produktów może należeć marka o nazwie Vzór? (Proszę zaznaczyć tylko 1 odpowiedź)

      Pytanie numer 7 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakim człowiekiem według Pani/Pana byłaby osoba o nazwisku Vzór: (Proszę wrazić swoją opinię przez zaznaczenie odpowiedniego miejsca przy każdej z podanych cech)

      Pytanie numer 8 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie nie Raczej nie Nie wiem Raczej tak Zdecydowanie tak
    Mocno stąpającym po ziemi
    Uczciwym
    Śmiałym
    Nowoczesnym
    Pomysłowym
    Godnym zaufania
    Dbającym o środowisko i otoczenie
    Odpowiedzialnym
    Odnoszącym sukcesy
    Z wyższych sfer
    Olśniewającym
    Szorstkim

    Czy zna lub kojarzy Pani/Pan markę Kafti Design?

      Pytanie numer 9 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy wie Pani/Pan jak należy wymawiać nazwę Kafti Design ? (Proszę wybrać jedną z poniższych odpowiedzi)

      Pytanie numer 10 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakim człowiekiem według Pani/Pana byłaby osoba o nazwisku Kafti Design: (Proszę wrazić swoją opinię przez zaznaczenie odpowiedniego miejsca przy każdej z podanych cech)

      Pytanie numer 11 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Zdecydowanie nie Raczej nie Nie wiem Raczej tak Zdecydowanie tak
    Mocno stąpającym po ziemi
    Uczciwym
    Śmiałym
    Nowoczesnym
    Pomysłowym
    Godnym zaufania
    Dbającym o środowisko i otoczenie
    Odpowiedzialnym
    Odnoszącym sukcesy
    Z wyższych sfer
    Olśniewającym
    Szorstkim

    Do której w wymienionych poniżej kategorii produktów może należeć marka o nazwie Kafti Design? (Proszę zaznaczyć tylko 1 odpowiedź)

      Pytanie numer 12 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac