- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Postępowanie nabywców, a działania marketingowe operatorów telefonii komórkowej w Polsce.

    Celem ankiety jest zbadanie zachowań nabywców na skutek działań marketingowych operatorów sieci komórkowych w Polsce. Ankieta jest całkowicie anonimowa, dlatego proszę o szczere odpowiedzi, dzięki czemu otrzymane wyniki przedstawią realny stan badanego problemu. Uzyskane dane posłużą mi jako materiał badawczy w pracy licencjackiej. Dziękuję i zapraszam do wypełnienia ankiety.

    Czy jest Pan/Pani posiadaczem telefonu komórkowego?

      Pytanie numer 1 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z usług którego operatora(-ów) Pan/Pani obecnie korzysta?

      Pytanie numer 2 z 21

    Jak długo korzysta Pan/Pani z usług obecnego operatora(-ów)?

      Pytanie numer 3 z 21

    Jak bardzo w skali 1-5 jest Pan/Pani zadowolony ze swojego operatora(-ów)? 1-bardzo niezadowolony, 5-bardzo zadowolony

      Pytanie numer 4 z 21

    Czy dokonywał/a Pan/Pani zmiany operatora?

      Pytanie numer 5 z 21

    Co skłoniło Pana/Panią do zmiany operatora? (Proszę zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi.)

      Pytanie numer 6 z 21

    Czym się Pan/Pani kierował/a przy wyborze operatora(-ów)? (Proszę zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi.)

      Pytanie numer 7 z 21

    Proszę określić od 1 do 6 istotność poniższych elementów przy korzystaniu z sieci komórkowej: 1- nieistotne, 6- bardzo istotne.

      Pytanie numer 8 z 21

      1 2 3 4 5 6
    Telefon w promocyjnej cenie
    Koszt połączeń we własnej sieci
    Koszt połączeń do innych sieci
    Ilość darmowych minut/sms-ów
    Zarządzanie kontem przez internet
    Obsługa klienta
    Działalność charytatywna lub sponsoring sieci.
    Orange

    Jaki jest Pana/Pani stosunek do reklam i akcji promocyjnych poszczególnych operatorów sieci komórkowych?

      Pytanie numer 9 z 21

      Bardzo mi się podobają Podobają mi się Są mi obojętne Nie podobają mi się Bardzo mi się nie podobają Nie mam zdania
    Era
    Orange
    Plus
    Play

    Który z operatorów Pana/Pani zdaniem ma najlepszą kampanię promocyjną?

      Pytanie numer 10 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie są średnie dochody w Pana/Pani rodzinie (w zł.)?

      Pytanie numer 11 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy ma Pan/Pani ulubioną reklamę któregoś z operatorów?

      Pytanie numer 12 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z reklamami którego operatora spotyka się Pan/Pani najczęściej?

      Pytanie numer 13 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy angażowanie znanych ludzi (aktorów, prezenterów radiowych i telewizyjnych, kabaretów, osób publicznych itp.) do kampanii promujących operatorów Pana/Pani zdaniem przynosi efekt w postaci wzrostu liczby nowych użytkowników?

      Pytanie numer 14 z 21

    Co najbardziej Pan/Pani ceni w reklamach? (Proszę zaznaczyć maksymalnie 2 odpowiedzi.)

      Pytanie numer 15 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Która z wymienionych form komunikacji marketingowej jest Pana/Pani zdaniem najbardziej skuteczna? (Proszę zaznaczyć maksymalnie 2 odpowiedzi.)

      Pytanie numer 16 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 17 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek:

      Pytanie numer 18 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania:

      Pytanie numer 19 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie Pan/Pani posiada wykształcenie?

      Pytanie numer 20 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie są średnie dochody w Pana/Pani rodzinie (w zł.)?

      Pytanie numer 21 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac