- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Baza danych klientów agentów ubezpieczeniowych

    Przygotowywany jest nowy program dla agentów ubezpieczeniowych, multiagentów oraz wszystkich tych, którzy budują portfel swoich klientów sprzedając im produkty ubezpieczeniowe. Program ten stanowi bazę danych, do której agenci mogą wprowadzać informacje o swoich klientach, a następnie korzystać z nich w celu profesjonalnej obsługi. Ta ankieta ma za zadanie udoskonalić program tak, aby spełniał wszystkie oczekiwania agentów względem takiej aplikacji. Zadaniem programu jest ułatwiać agentom obsługę ich klientów, a co za tym idzie zwiększać profesjonalizm agentów. Wypełnienie ankiety zajmie ok. 7 min.

    1. Czy zajmuje się Pani/Pan sprzedażą produktów ubezpieczeniowych? Jeżeli tak proszę wybrać najbardziej odpowiadający Pani/Pana sytuacji charakter pracy.

      Pytanie numer 1 z 16

    2. Jak długo zajmuje się Pani/Pan sprzedażą produktów ubezpieczeniowych?

      Pytanie numer 2 z 16

    3. Ilu posiada Pani/Pan klientów?

      Pytanie numer 3 z 16

    4. Czy prowadzi Pani/Pan spis swoich klientów? Jeżeli tak proszę wybrać rodzaj spisu najbardziej pasujący do Pani/Pana sytuacji.

      Pytanie numer 4 z 16

    5. Czy jest Pani/Pan zadowolony z obecnie wykorzystywanej metody prowadzenia spisu klientów? (proszę wybrać najwłaściwsze określenie)

      Pytanie numer 5 z 16

    6. Jakie cechy i/lub funkcje używanego przez Panią/Pana programu są dla Pani/Pana najważniejsze (proszę wybrać max. 3 pozycje)

      Pytanie numer 6 z 16

    7. Jakich cech i/lub funkcji Pani/Pana zdaniem brakuje w dostępnych na rynku rozwiązaniach?

      Pytanie numer 7 z 16



    8. Jakie cechy i/lub funkcje musiałby posiadać nowy program, aby mogłaby/mógłby Pani/Pan zainteresować się nim? (proszę wymienić max. 3 cechy)

      Pytanie numer 8 z 16



    9. Jakie inne istotne kwestie miałyby wpływ na Pani/Pana decyzję dotyczącą zmiany?

      Pytanie numer 9 z 16



    10. Jaką kwotę gotowa byłaby Pani/gotowy byłby Pan zapłacić za nowy program spełniający wszystkie Pani/Pana oczekiwania?

      Pytanie numer 10 z 16

    11. Czy życzyłaby Pani/życzyłby Pan sobie, abyśmy poinformowali Państwa o wprowadzeniu w życie nowego produktu, spełniającego wszystkie Państwa oczekiwania?

      Pytanie numer 11 z 16



    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 12 z 16

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 13 z 16

    Wybierz miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 14 z 16

    Proszę podać miasto, w którym prowadzi Pani/Pan główną działalność

      Pytanie numer 15 z 16



    Dziękujemy za wypełnienie ankiety. Z całą pewności pomogli Państwo stworzyć produkt, dzięki któremu obsługa klienta może stać się łatwiejsza i bardziej profesjonalna. Poniżej znajduje się miejsce na dopisanie informacji, które mogą okazać się ważne, a nie zostały poruszone w ankiecie.

      Pytanie numer 16 z 16






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac