- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Percepcja logo firmy Smoczek

    Ankieta dotyczy badania wizerunku firmy a jej wyniki posłużą do celów naukowych. Proszę o szczere i spontaniczne odpowiedzi. Każda odpowiedź jest poprawna. Ankieta jest anonimowa.

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 1 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 2 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na podstawie zamieszczonego logo proszę podać kilka określeń, które kojarzą się Państwu z firmą:

      Pytanie numer 3 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Z jakiego kraju pochodzi ta firma?

      Pytanie numer 4 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jakie produkty lub usługi oferuje firma?

      Pytanie numer 5 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jakie produkty lub usługi oferuje firma?

      Pytanie numer 6 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Kim Państwa zdaniem są klienci firmy?

      Pytanie numer 7 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    W jakiej branży funkcjonuje firma?

      Pytanie numer 8 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jakimi wartościami według Państwa kieruje się ta firma?

      Pytanie numer 9 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jaka jest firma Smoczek? Proszę zaznaczyć odpowienie natężenie cechy gdzie: 3 to cecha bardzo mocno zamanifestowana, 2 wyraźnie zamanifestowana , 1 zamanifestowana, 0 ani, ani , -1 mało zamanifestowana, -2 słabo zamanifestowana, -3 bardzo słabo zamanifestowana

      Pytanie numer 10 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      -3 -2 -1 0 1 2 3
    Dynamiczna
    Inna
    Mała
    Lękliwa
    Amatorska
    Duża
    Prowokatorska
    Wesoła
    Młoda
    Spokojna
    Profesjonalna
    Otwarta
    Oryginalna
    Statyczna
    Typowa
    Bezpieczna
    Gwarantująca wysoką jakość
    Nowoczesna
    Snobistyczna
    Uniwersalna

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 11 z 11  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac