- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Employer Banding-trendy i strategie employer brandingu wybranych przedsiębiorstw i korporacji międzynarodowych.

    Jestem studentką 3-go roku Zarządzania. Tematem mojej pracy dyplomowej są trendy i strategie employer brandingu wybranych przedsiębiorstw i korporacji międzynarodowych w województwie lubelskim. Zwracam się z prośbą o wypełnienie ankiety, będącej elementem badań realizowanych w wymienionej pracy. Jest ona niezbędna w celu wyciągnięcia wniosków i zweryfikowania tezy sformułowanej w pracy magisterskiej. Ankieta jest anonimowa. Dziękuję za poświęcony czas.

    Czy zauważyła/zauważył Pani/Pan negatywne aspekty działań employer brandingowych Pani/Pana firmy? Jeśli tak, to proszę o podanie, jakie to aspekty.

      Pytanie numer 1 z 17

    Czy uważa Pani/Pan, że zewnętrzne działania employer brandingowe Pani/Pana firmy podnoszą pańską świadomość o niej na rynku pracy?

      Pytanie numer 2 z 17

    Czy zaobserwowane przez Panią/Pana zewnętrzne działania employer brandingowe sprawiają, że Pani/Pana firma zapadła Pani/Panu w pamięć jako pracodawca, u jakiego potencjalny pracownik podjąć pracę?

      Pytanie numer 3 z 17

    Jakie wrażenie wywarły na Pani/Panu zewnętrzne działania employer brandingowe Pani/Pana Firmy?

      Pytanie numer 4 z 17

    Które z wymienionych działań były według Pani/Pana najbardziej interesujące?

      Pytanie numer 5 z 17

    Na jakie zewnętrzne działania employer brandingowe Pani/Pana zwróciła/zwrócił Pani/Pan uwagę w ostatnich latach?

      Pytanie numer 6 z 17

    Czy spotkała/spotkał się Pani/Pan z zewnętrznymi działaniami employer brandingowymi Pani/Pana Firmy?

      Pytanie numer 7 z 17

    Na jakie działania employer brandingowe zwraca Pani/Pan uwagę?

      Pytanie numer 8 z 17

    Zewnętrzny employer branding to działania public relations, które mają na celu stworzenie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy. Czy zna Pani/Pan firmy, które stosują zewnętrzny employer branding?

      Pytanie numer 9 z 17

    Czy wizerunek marki pracodawcy jest dla Pani/Pana ważny?

      Pytanie numer 10 z 17

    Czy działania podejmowane przez pracodawcę w mediach miały wpływ na Pani/Pana decyzję o podjęciu pracy lub jej kontynuowaniu w danej organizacji?

      Pytanie numer 11 z 17

    Czy śledzi Pani/Pan poczynania obecnych lub potencjalnych pracodawców w mediach?

      Pytanie numer 12 z 17

    Wybierz miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 13 z 17

    Zajmowane stanowisko:

      Pytanie numer 14 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 15 z 17

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 16 z 17

    Wybierz branżę

      Pytanie numer 17 z 17




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac