Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys.
respondentów w bazie
25 tys.
firm i instytucji
30 tys.
badań rocznie
Przypomnij hasło
Rejestracja
pl
de
Utwórz nową ankietę
Kształtowanie pojęć matematycznych u dzieci w wieku przedszkolnym
Ankieta stworzona do celów badawczych. Wyniki zostaną wykorzystane do pracy na studiach podyplomowych.
Czy w przedszkolu realizuje się edukację matematyczną?
Pytanie numer
1
z 12
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
Czy przedszkola posiadają bazę materialną potrzebną do przygotowania dzieci w zakresie edukacji matematycznej, do nauki w szkole?
Pytanie numer
2
z 12
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
Jakie materiały zawiera ta baza?
Pytanie numer
3
z 12
Wpisz odpowiedź:
Jakie działania podejmują nauczyciele w celu rozwijania kompetencji matematycznych u dzieci?
Pytanie numer
4
z 12
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Doposażenie i wyeksponowanie kącika matematycznego
Organizowanie grupowych konkursów wiedzy matematycznej dla dzieci
Zabawy ruchowe
Gry dydaktyczne
Zabawy badawcze
Zabawy z ważeniem i mierzeniem
Układanie rytmów
Zabawy z wykorzystaniem tworzywa przyrodniczego
Prowadzenie zajęć matematycznych z wykorzystaniem metody prof. Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej
Prowadzenie zajęć matematycznych inspirowanych twórczością malarską i literacką
Częstotliwość i stosowanie zasady stopniowania trudności przeprowadzanych zajęć matematycznych oraz wykorzystania środków dydaktycznych.
Pytanie numer
5
z 12
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Planuję i przeprowadzam zajęcia matematyczne zgodnie z podstawą programową wychowania przedszkolnego
Stosuję zadania o różnym stopniu trudności dopasowane do możliwości dzieci
Elementy treści matematycznych wplatane są w codzienne zabawy i oparte na wielozmysłowym poznawaniu otoczenia (np. orientowanie się w przestrzeni, rozpoznawanie figur i kształtów, umiejętność liczenia, itp.)
Wykorzystuję środki dydaktyczne typu gry planszowe, układanki, tablice demonstracyjne, puzzle, gry matematyczne, itp.
Czy dzieci są zainteresowane i chętnie uczestniczą w zajęciach z edukacji matematycznej?
Pytanie numer
6
z 12
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
Czy w zajęciach wykorzystuje Pani / Pan wyliczanki, rymowanki, rytmy?
Pytanie numer
7
z 12
Często
Czasami
Rzadko
Nigdy
Jak ocenia Pani / Pan swoje kwalifikacje do nauczania matematyki na etapie edukacji przedszkolnej?
Pytanie numer
8
z 12
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Posiadam odpowiednie kompetencje
Posiadam odpowiednie kompetencje i podejmuję dodatkowe szkolenia
Brakuje mi kompetencji ale podejmuję dodatkowe szkolenia
Nie posiadam odpowiednich kompetencji
Jakie stosuje Pani / Pan formy pracy w trakcie zajęć matematycznych?
Pytanie numer
9
z 12
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Indywidualne
Grupowe
Zajęcia i zabawy dowolne
Zajęcia obowiązkowe
Sytuacje okolicznościowe
Czy rodzice dzieci uzdolnionych matematycznie otrzymali wytyczne/ćwiczenia do pracy w domu z dzieckiem?
Pytanie numer
10
z 12
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
Czy rodzice dzieci mających trudności w zakresie umiejętności matematycznych otrzymali wytyczne/ćwiczenia do pracy w domu z dzieckiem?
Pytanie numer
11
z 12
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
Jakie według Pani / Pana działania dodatkowe, mające wpływ na podniesienie poziomu umiejętności matematycznych dzieci, należałoby podjąć w przedszkolu?
Pytanie numer
12
z 12
Wpisz odpowiedź:
« poprzednie pytanie
Dodaj
następne pytanie »