- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ opakowania na decyzje zakupowe klientów

    Ankieta dotycząca najbardziej charakterystycznego produktu firmy Nivea, jego jakości, wyglądu i formy opakowania oraz skuteczności reklamy.

    Czy znana jest Panu/Pani linia kosmetyków Nivea?

      Pytanie numer 1 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często kupuje Pan/Pani kosmetyki?

      Pytanie numer 2 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czym głównie kieruje się Pan/Pani przy wyborze kosmetyków? (możesz zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 3 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kiedykolwiek Pan/Pani korzystał z produktu uniwersalny krem Nivea w dobrze znanym niebieskim opakowaniu?

      Pytanie numer 4 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli tak to czy byłeś zadowolony z działania produktu?

      Pytanie numer 5 z 31

    Jak produkt ma się na tle innych kremów tego typu?

      Pytanie numer 6 z 31

    Czy firma Nivea kojarzy Ci się z wiarygodnością?

      Pytanie numer 7 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kupiłeś więcej niż jeden raz krem Nivea?

      Pytanie numer 8 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli tak to co skłoniło cię do ponownego zakupu?

      Pytanie numer 9 z 31



    Jakiego działania oczekujesz od kremu? (możesz zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 10 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ile byłbyś w stanie wydać na krem? (Zakładając że starczy na miesiąc codziennego użytkowania)

      Pytanie numer 11 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często widzisz reklamy kremu Nivea?

      Pytanie numer 12 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdzie widział/-a lub słyszał/-a Pan/Pani reklamę kremu Nivea?

      Pytanie numer 13 z 31

    Jak oceniasz skuteczność reklamy dla naszego produktu?

      Pytanie numer 14 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy opakowanie (jego kolor, kształt, możliwość jego dalszego użytkowania itp.) jest w stanie wpłynąć na Pańską decyzję o wyborze kosmetyku?

      Pytanie numer 15 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zdarzyło się Panu/Pani zakupić kosmetyk patrząc jedynie na wygląd opakowania?

      Pytanie numer 16 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pan/Pani, że wygląd opakowania świadczy o jakości kosmetyku?

      Pytanie numer 17 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kieruje się Pani/Pan przy wyborze kremu materiałem z którego jest wykonane opakowanie (czy jest ono EKO)?

      Pytanie numer 18 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani wygląd opakowania produktu firmy „Nivea” (uniwersalny krem w niebieskim, okrągłym opakowaniu)?

      Pytanie numer 19 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pan/Pani, że kształt opakowania jest praktyczny?

      Pytanie numer 20 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy uważa Pani/Pan że materiał opakowania jest trwały?

      Pytanie numer 21 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kultowe opakowanie kremu jest jego mocną stroną?

      Pytanie numer 22 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 23 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 24 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest Pana?Pani poziom wykształcenia?

      Pytanie numer 25 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest Pana/Pani stan cywilny?

      Pytanie numer 26 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz województwo

      Pytanie numer 27 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz branżę

      Pytanie numer 28 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz przedział swojego dochodu

      Pytanie numer 29 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka jest Pańska wielkość gospodarstwa domowego?

      Pytanie numer 30 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Ile ma Pan/Pani dzieci?

      Pytanie numer 31 z 31  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac