Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys. respondentów w bazie
25 tys. firm i instytucji
30 tys. badań rocznie
Rola komunikacji wewnętrznej w funkcjonowaniu organizacji
Jestem studentką pierwszego roku studiów magisterskich na kierunku "Ekonomika i finanse przedsiębiorstw" na nowosądeckiej uczelni PWSZ.
Chciałbym serdecznie zachęcić Państwa do wypełnienia poniżej ankiety, dzięki której zgromadzę informacje niezbędne do napisania pracy magisterskiej. Badanie dotyczy roli komunikacji wewnętrznej między współpracownikami w danej organizacji.
Ankieta składa się z 22 pytań, z których 6 podlega pod metryczkę, a pozostałe 16 to pytania umożliwiające odczytanie roli komunikacji w organizacjach.
Badanie jest całkowicie anonimowe, a jego wypełnienie zajmie Państwu nie więcej niż 5 minut.
Dziękuję za poświęcony czas.