Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys. respondentów w bazie
25 tys. firm i instytucji
30 tys. badań rocznie
"Czynniki wpływające na wybór jaj spożywczych przez konsumenta"
Jestem studentką Uniwersytetu Morskiego w Gdyni, Wydziału Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa, specjalności Towaroznawstwo i Zarządzanie Jakością. Piszę pracę magisterską na temat czynników wpływających na wybór jaj spożywczych przez konsumenta. Zwracam się do Pani/Pana z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższego kwestionariusza. Zapewniam, iż badanie prowadzone jest anonimowo z zachowaniem dobrowolności i będzie wykorzystane tylko dla potrzeb mojej pracy. Ankieta jest jednokrotnego wyboru,
chyba że w pytaniu określono inaczej. Proszę o zaznaczenie odpowiedzi symbolem „X”.
Ankieta jest nieaktywna.
Zobacz wyniki