- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    ZASTOSOWANIE SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTAMI W HANDLU ELEKTRONICZNYM

    Szanowni Państwo! Proszę o wypełnienie krótkiej ankiety, dotyczącej efektywności działania systemu CRM w zarządzaniu relacjami z Klientem w firmie w Pana/Pani firmie. Ankieta jest anonimowa. Każda odpowiedź jest dobra. Wyniki ankiety zostaną wykorzystane do pracy badawczej . Dziękuję za pomoc.

    Płeć:

      Pytanie numer 1 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 3 z 7

    Czy aktualnie jest Pani/ Pan czynny zawodowo ?

      Pytanie numer 4 z 7

    Jakie są dla Pani/Pana priorytety przedsiębiorstwa ?

      Pytanie numer 5 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w Pani/Pana firmie jest głównie skierowanie na produkt czy na klienta?

      Pytanie numer 6 z 7

    Czy Pani/Pana firma dysponuje systemem CRM czyli zarządzaniem relacjami z klientami?

      Pytanie numer 7 z 7




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac