- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    ZASTOSOWANIE SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTAMI W HANDLU ELEKTRONICZNYM

    Szanowni Państwo! Proszę o wypełnienie krótkiej ankiety, dotyczącej efektywności zastosowanie systemów zarządzania relacjami z klientami w handlu elektronicznym. Ankieta jest anonimowa. Każda odpowiedź jest dobra. Wyniki ankiety zostaną wykorzystane w pracy badawczej . Dziękuję za pomoc.

    1. Płeć

      Pytanie numer 1 z 28

    2. Wiek

      Pytanie numer 2 z 28

    3. Wykształcenie

      Pytanie numer 3 z 28

    4. Czy aktualnie jest Pani/ Pan czynny zawodowo ?

      Pytanie numer 4 z 28

    5. Jakie są dla Pani/Pana priorytety przedsiębiorstwa ?

      Pytanie numer 5 z 28

    6. Czy w Pani/Pana firmie jest głównie skierowanie na produkt czy na klienta ?

      Pytanie numer 6 z 28

    7. Jak określiłaby Pani/Pan relacje firmy z klientami?

      Pytanie numer 7 z 28

    9. Jak system zarządzania z klientami według Pani/Pana wpływa na handel w Internecie ?

      Pytanie numer 8 z 28

    10. Jak ocenia Pan/Pani system zarządzania relacjami z klientami przy podejmowaniu decyzji zakupowych?

      Pytanie numer 9 z 28

    11. Jak ocenia Pan/Pani wpływ kampanii marketingowych na kontakt z klientem?

      Pytanie numer 10 z 28

    12. Czy handel elektroniczny w Pani/Pana firmy wpływa na współpracę z klientem?

      Pytanie numer 11 z 28

    13. Co Pani/Pan zdaniem wpływa na tę relacje?

      Pytanie numer 12 z 28

    14. Czy Pani/Pana firma dysponuje systemem CRM czyli zarządzaniem relacjami z klientami?

      Pytanie numer 13 z 28

    15. Czy dzięki udoskonaleniu systemu CRM Pani/Pana relacje poprawią się klientem ?

      Pytanie numer 14 z 28

    16 .Czy ważna jest dla Pani/Pana opinia klienta?

      Pytanie numer 15 z 28

    17. Jakie korzyści według Pani/Pana wynikają z wdrożenia systemu CRM?

      Pytanie numer 16 z 28

    18. Jakie funkcje zawiera system zarządzania relacjami z klientami w Pani/Pana firmie ?

      Pytanie numer 17 z 28

    19. Jakie są główne przeszkody integracji systemów CRM w Pani/Pana firmie ?

      Pytanie numer 18 z 28

    20. Jakie jest według Pani/Pana stosunek spółki do systemów CRM?

      Pytanie numer 19 z 28

    21. Czego spodziewa się Pani/Pana przedsiębiorstwo poprzez inicjatywę związaną z Zarządzaniem Relacjami z Klientami?

      Pytanie numer 20 z 28

    22. Które obszary powinny zostać ulepszone, aby poprawić działanie CRM w Pani/Pana firmie ?

      Pytanie numer 21 z 28

      Bardzo trzeba poprawić Trochę poprawić Średnio poprawić Trzeba poprawić Nie trzeba poprawiać
    a) Sprzedaż produktów
    b) Obsługa i wsparcie klienta
    c) Pozyskiwanie nowych klientów
    d) Kampanie marketingowe i promocje
    e) Call-center
    f) Zarządzanie marką
    g) Sprzedaż online i handel elektroniczny
    h) Zarządzanie zamówieniami
    i) Zarządzanie kanałami i partnerami
    j) Zarządzanie ryzykiem

    23. Czy działania związane z CRM okazały się sukcesem dla Pani/Pana firmy ?

      Pytanie numer 22 z 28

    24. Jaka jest Pani/Pana branża ?

      Pytanie numer 23 z 28

    25. Wielkość zatrudnienia w Pani/Pana firmie

      Pytanie numer 24 z 28

    26. Jakie są Pana/ Pani funkcje w firmie ?

      Pytanie numer 25 z 28

    8. Co Państwa zdaniem wpływa na sytuację w firmie ?

      Pytanie numer 26 z 28

    13. Co Pani/Pan zdaniem wpływa na tę relacje?

      Pytanie numer 27 z 28

    Hej

      Pytanie numer 28 z 28




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac