- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    ZASTOSOWANIE SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTAMI W HANDLU ELEKTRONICZNYM

    Szanowni Państwo! Proszę o wypełnienie krótkiej ankiety, dotyczącej efektywności zastosowanie systemów zarządzania relacjami z klientami w handlu elektronicznym. Ankieta jest anonimowa. Każda odpowiedź jest dobra. Wyniki ankiety zostaną wykorzystane w pracy badawczej . Dziękuję za pomoc.

    1. Płeć

      Pytanie numer 1 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    2. Wiek

      Pytanie numer 2 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    3. Wykształcenie

      Pytanie numer 3 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    4. Czy aktualnie jest Pani/ Pan czynny zawodowo ?

      Pytanie numer 4 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    5. Jakie są dla Pani/Pana priorytety przedsiębiorstwa ?

      Pytanie numer 5 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    6. Czy w Pani/Pana firmie jest głównie skierowanie na produkt czy na klienta ?

      Pytanie numer 6 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    7. Jak określiłaby Pani/Pan relacje firmy z klientami?

      Pytanie numer 7 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    8. Jak Pani/Pan ocenia w skali 1-5 w swojej firmie:

      Pytanie numer 8 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 - b. ważne 2 - ważne 3 - średnio ważne 4 - nieważne 5 - nie wiem
    a) Wiedze o kliencie
    b) Jakość sprzedaży
    c) Obsługa klienta
    d) Pozyskiwanie klientów
    e) Informacje o kliencie
    f) Cena produktów
    g) Działania marketingowe i reklama
    h) Dokładność/czasy realizacji zamówień
    i) Podejmowanie decyzji
    j) Przychody
    k) Wykorzystanie możliwości rynkowych
    l) Doświadczenie pracownika

    9. Jak ocenia Pan/Pani swoje relacje z klientami?

      Pytanie numer 9 z 21

    10. Jak ocenia Pan/Pani stopień niezależności w kontakcie z klientem przy podejmowaniu decyzji na swoim stanowisku?

      Pytanie numer 10 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    11. Jak ocenia Pan/Pani wewnętrzną komunikację w swojej firmie?

      Pytanie numer 11 z 21

    12. Czy relacje w Pani/Pana firmie wpływają na współpracę z klientem?

      Pytanie numer 12 z 21

    13. Co Pani/Pani zdaniem mogłoby poprawić te relacje? Proszę zaznaczyć wszystkie odpowiedzi.

      Pytanie numer 13 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    16 .Czy ważna jest dla Pani/Pana opinia klienta?

      Pytanie numer 14 z 21

    15. Czy Pani/Pana firma dysponuje systemem CRM czyli zarządzaniem relacjami z klientami?

      Pytanie numer 15 z 21

    16. Czy dzięki udoskonaleniu systemu CRM Pani/Pana relacje poprawią się klientem ?

      Pytanie numer 16 z 21

    17. Jakie korzyści według Pani/Pana wynikają z wdrożenia systemu CRM?

      Pytanie numer 17 z 21

    18. Czy Pan/Pani firma jest skoncentrowana głównie na produkcie czy na kliencie ?

      Pytanie numer 18 z 21

    19. Czy dzięki udoskonaleniu systemu CRM Pani/Pana relacje poprawią się klientem

      Pytanie numer 19 z 21

    19. Czy według Ciebie stosunek spółki, w której pracujesz do systemów CRM?

      Pytanie numer 20 z 21

    20. Czego spodziewa się Pani/Pana przedsiębiorstwo poprzez inicjatywę związaną z Zarządzaniem Relacjami z Klientami?

      Pytanie numer 21 z 21




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac