Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys.
respondentów w bazie
25 tys.
firm i instytucji
30 tys.
badań rocznie
Przypomnij hasło
Rejestracja
pl
de
Utwórz nową ankietę
Percepcja marki
Szanowny Respondencie, Jestem studentką SGH. Poniższa ankieta stanowi materiał badawczy do mojej pracy magisterskiej. Bardzo proszę o anonimowe wypełnienie tej ankiety. Z góry dziękuję za poświęcony czas i rzetelne odpowiedzi.
Czy oglądasz którykolwiek z wymienionych: polskie lub zagraniczne seriale, filmy kinowe lub telewizyjne; w dowolnej formie (na dużym ekranie, w telewizji lub na komputerze)?
Pytanie numer
1
z 23
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
Które z poniższych form oglądasz, na jakimkolwiek nośniku (w TV, w kinie lub na komputerze)? Można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź.
Pytanie numer
2
z 23
Seriale polskie
Seriale zagraniczne
Filmy polskie
Filmy zagraniczne
4. Czy kiedykolwiek zauważyłaś/eś występowanie produktów oznaczonych marką w serialach lub filmach? Jeśli odpowiedziałeś przecząco na to pytanie, przejdź do pytania nr 19 (metryczki).
Pytanie numer
3
z 23
tak
nie
5. Produkt z jakiej kategorii został przez Ciebie zapamiętany? Można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź.
Pytanie numer
4
z 23
samochody
Wpisz komentarz:
telefony komórkowe
Wpisz komentarz:
żywność
Wpisz komentarz:
alkohol
Wpisz komentarz:
sprzęt komputerowy i elektroniczny
Wpisz komentarz:
ubrania i biżuteria
Wpisz komentarz:
hotel
Wpisz komentarz:
restauracja
Wpisz komentarz:
kosmetyki i środki chemiczne
Wpisz komentarz:
inne, wymień jakie:
Wpisz komentarz:
Wymień nazwy marek, które kojarzysz z oglądanych filmów bądź seriali, które zapadły ci w pamięci.
Pytanie numer
5
z 23
Marka 1: ....................... widziana w filmie/serialu pt. ........................
Marka 2: ....................... widziana w filmie/serialu pt. ........................
Marka 3: ....................... widziana w filmie/serialu pt. ........................
Marka 4: ....................... widziana w filmie/serialu pt. ........................
Marka 5: ....................... widziana w filmie/serialu pt. ........................
Wpisz komentarz:
Pomyśl o pierwszych trzech markach z pytania wyżej, wpisz ich nazwy i zaznacz przy każdym stwierdzeniu, jak bardzo się z nim zgadzasz. Tutaj pytania do Marki nr 1.
Pytanie numer
6
z 23
nie
raczej nie
trudno powiedzieć
raczej tak
tak
Posiadając produkt tej marki używał(a)bym go często.
Lubię tę markę.
Chętnie polecił(a)bym ją znajomym.
Produkt tej marki jest mi dobrze znany.
Chętnie kupił(a)bym produkt tej marki.
Podoba mi się produkt tej marki.
Użytkownicy produktu tej marki są podobni do mnie.
Jest to marka, z którą „dobrze jest się pokazać”.
Marka budzi we mnie pozytywne skojarzenia.
Chętnie wypróbował(a)bym produkt/y tej marki.
Chciał(a)bym posiadać produkt/y tej marki.
Używał(a)bym produktu/ów tej marki w sytuacjach publicznych.
Często kupował(a)bym produkt/y tej marki.
Marka ta byłaby popularna nawet bez reklamy/promocji.
Ufam marce tego produktu.
Chętnie kupił(a)bym inne produkty tej samej marki.
Pomyśl o pierwszych trzech markach z pytania wyżej, wpisz ich nazwy i zaznacz przy każdym stwierdzeniu, jak bardzo się z nim zgadzasz. Tutaj pytania do Marki nr 2.
Pytanie numer
7
z 23
nie
raczej nie
trudno powiedzieć
raczej tak
tak
Posiadając produkt tej marki używał(a)bym go często.
Lubię tę markę.
Chętnie polecił(a)bym ją znajomym.
Produkt tej marki jest mi dobrze znany.
Chętnie kupił(a)bym produkt tej marki.
Podoba mi się produkt tej marki.
Użytkownicy produktu tej marki są podobni do mnie.
Jest to marka, z którą „dobrze jest się pokazać”.
Marka budzi we mnie pozytywne skojarzenia.
Chętnie wypróbował(a)bym produkt/y tej marki.
Chciał(a)bym posiadać produkt/y tej marki.
Używał(a)bym produktu/ów tej marki w sytuacjach publicznych.
Często kupował(a)bym produkt/y tej marki.
Marka ta byłaby popularna nawet bez reklamy/promocji.
Ufam marce tego produktu.
Chętnie kupił(a)bym inne produkty tej samej marki.
Pomyśl o pierwszych trzech markach z pytania wyżej, wpisz ich nazwy i zaznacz przy każdym stwierdzeniu, jak bardzo się z nim zgadzasz. Tutaj pytania do Marki nr 3.
Pytanie numer
8
z 23
nie
raczej nie
trudno powiedzieć
raczej tak
tak
Posiadając produkt tej marki używał(a)bym go często.
Lubię tę markę.
Chętnie polecił(a)bym ją znajomym.
Produkt tej marki jest mi dobrze znany.
Chętnie kupił(a)bym produkt tej marki.
Podoba mi się produkt tej marki.
Użytkownicy produktu tej marki są podobni do mnie.
Jest to marka, z którą „dobrze jest się pokazać”.
Marka budzi we mnie pozytywne skojarzenia.
Chętnie wypróbował(a)bym produkt/y tej marki.
Chciał(a)bym posiadać produkt/y tej marki.
Używał(a)bym produktu/ów tej marki w sytuacjach publicznych.
Często kupował(a)bym produkt/y tej marki.
Marka ta byłaby popularna nawet bez reklamy/promocji.
Ufam marce tego produktu.
Chętnie kupił(a)bym inne produkty tej samej marki.
Z którymi bohaterami filmowymi identyfikujesz się w pewien sposób LUB masz pozytywne skojarzenia?
Pytanie numer
9
z 23
Wymień:
Wpisz komentarz:
Nie identyfikuję się lub nie mam pozytywnych skojarzeń z żadnym bohaterem.
Wpisz komentarz:
Czy styl życia lub postawy tych bohaterów, z którymi sympatyzujesz, jest Ci bliski?
Pytanie numer
10
z 23
tak
nie
Z jakimi markami zdarza ci się identyfikować lub mieć ewidentnie pozytywny stosunek do nich? Wymień maksymalnie 3.
Pytanie numer
11
z 23
Marka 1:
Marka 2:
Marka 3:
Nie zdarza mi się
Wpisz komentarz:
11. Przypisz „cechy charakteru” markom, które wymieniłeś w poprzednim pytaniu. Pomyśl o powyższych markach jako osobach i wymień ich 3 cechy charakteru.
Pytanie numer
12
z 23
Marka 1:
Marka 2:
Marka 3:
Wpisz komentarz:
Czy słyszałeś o marce Porsche?
Pytanie numer
13
z 23
tak
nie
Jakimi cechami określiłbyś użytkownika marki Porsche? Wymień 3 cechy.
Pytanie numer
14
z 23
Cecha 1:
Cecha 2:
Cecha 3:
Wpisz komentarz:
Które z następujących czynników mają twoim zdaniem największy wpływ na wybór marki przez konsumentów?
Pytanie numer
15
z 23
Cechy fizyczne produktu, np. smak, parametry techniczne
Wpisz komentarz:
Skojarzenie marki z pewnym stylem życia
Wpisz komentarz:
Postrzeganie marki, czyli jej cechy pozafizyczne
Wpisz komentarz:
Odczuwana atrakcyjność marki (czy ją lubię, niezależnie od jej wizerunku)
Wpisz komentarz:
Cena
Wpisz komentarz:
Inne, wymień jakie:
Wpisz komentarz:
Czy sądzisz, że może się zdarzyć, że konsumenci mogą zmienić swój stosunek do marki po obejrzeniu filmy/serialu, w którym się pojawiła?
Pytanie numer
16
z 23
Tak
Raczej tak
Raczej nie
Nie
Nie wiem
Czy są sądzisz, że kontekst prezentacji marki w serialu/filmie (sytuacja, w jakiej marka jest prezentowana, bohater używający produktu marki) ma wpływ na jej postrzeganie przez konsumentów?
Pytanie numer
17
z 23
Tak
Raczej tak
Raczej nie
Nie
Nie wiem
Proszę obejrzeć fragment filmu poniżej. Po obejrzeniu odpowiedz na pytanie: Jakimi cechami charakteru możesz określić tego użytkownika marki Porsche? Wymień 3 cechy.
Pytanie numer
18
z 23
Cecha 1:
Cecha 2:
Cecha 3:
Wpisz komentarz:
W jaki sposób wpływa NA CIEBIE zauważanie marek lokowanych w serialach/filmach?
Pytanie numer
19
z 23
Marka pozytywnie mi się kojarzy
Marka negatywnie mi się kojarzy
Marka jest mi obojętna
Zależy od kontekstu prezentacji marki, ale częściej kojarzy mi się pozytywnie
Zależy od kontekstu prezentacji marki, ale częściej kojarzy mi się negatywnie
Podaj swój wiek
Pytanie numer
20
z 23
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Wybierz:
---
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
Wybierz swoją płeć
Pytanie numer
21
z 23
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
mężczyzna
kobieta
Proszę podać swój status zawodowy.
Pytanie numer
22
z 23
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
uczeń
student
student pracujący
osoba pracująca
emeryt/rencista
Czy oglądasz filmy lub seriale? Jeśli odpowiesz przecząco, przejdź do pytania nr 19 (metryczki).
Pytanie numer
23
z 23
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
« poprzednie pytanie
Dodaj
następne pytanie »