- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Percepcja marki

    Szanowny Respondencie, Jestem studentką SGH. Poniższa ankieta stanowi materiał badawczy do mojej pracy magisterskiej. Bardzo proszę o anonimowe wypełnienie tej ankiety. Z góry dziękuję za poświęcony czas i rzetelne odpowiedzi.

    Czy oglądasz którykolwiek z wymienionych: polskie lub zagraniczne seriale, filmy kinowe lub telewizyjne; w dowolnej formie (na dużym ekranie, w telewizji lub na komputerze)?

      Pytanie numer 1 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które z poniższych form oglądasz, na jakimkolwiek nośniku (w TV, w kinie lub na komputerze)? Można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź.

      Pytanie numer 2 z 23

    4. Czy kiedykolwiek zauważyłaś/eś występowanie produktów oznaczonych marką w serialach lub filmach? Jeśli odpowiedziałeś przecząco na to pytanie, przejdź do pytania nr 19 (metryczki).

      Pytanie numer 3 z 23

    5. Produkt z jakiej kategorii został przez Ciebie zapamiętany? Można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź.

      Pytanie numer 4 z 23

    Wymień nazwy marek, które kojarzysz z oglądanych filmów bądź seriali, które zapadły ci w pamięci.

      Pytanie numer 5 z 23



    Pomyśl o pierwszych trzech markach z pytania wyżej, wpisz ich nazwy i zaznacz przy każdym stwierdzeniu, jak bardzo się z nim zgadzasz. Tutaj pytania do Marki nr 1.

      Pytanie numer 6 z 23

      nie raczej nie trudno powiedzieć raczej tak tak
    Posiadając produkt tej marki używał(a)bym go często.
    Lubię tę markę.
    Chętnie polecił(a)bym ją znajomym.
    Produkt tej marki jest mi dobrze znany.
    Chętnie kupił(a)bym produkt tej marki.
    Podoba mi się produkt tej marki.
    Użytkownicy produktu tej marki są podobni do mnie.
    Jest to marka, z którą „dobrze jest się pokazać”.
    Marka budzi we mnie pozytywne skojarzenia.
    Chętnie wypróbował(a)bym produkt/y tej marki.
    Chciał(a)bym posiadać produkt/y tej marki.
    Używał(a)bym produktu/ów tej marki w sytuacjach publicznych.
    Często kupował(a)bym produkt/y tej marki.
    Marka ta byłaby popularna nawet bez reklamy/promocji.
    Ufam marce tego produktu.
    Chętnie kupił(a)bym inne produkty tej samej marki.

    Pomyśl o pierwszych trzech markach z pytania wyżej, wpisz ich nazwy i zaznacz przy każdym stwierdzeniu, jak bardzo się z nim zgadzasz. Tutaj pytania do Marki nr 2.

      Pytanie numer 7 z 23

      nie raczej nie trudno powiedzieć raczej tak tak
    Posiadając produkt tej marki używał(a)bym go często.
    Lubię tę markę.
    Chętnie polecił(a)bym ją znajomym.
    Produkt tej marki jest mi dobrze znany.
    Chętnie kupił(a)bym produkt tej marki.
    Podoba mi się produkt tej marki.
    Użytkownicy produktu tej marki są podobni do mnie.
    Jest to marka, z którą „dobrze jest się pokazać”.
    Marka budzi we mnie pozytywne skojarzenia.
    Chętnie wypróbował(a)bym produkt/y tej marki.
    Chciał(a)bym posiadać produkt/y tej marki.
    Używał(a)bym produktu/ów tej marki w sytuacjach publicznych.
    Często kupował(a)bym produkt/y tej marki.
    Marka ta byłaby popularna nawet bez reklamy/promocji.
    Ufam marce tego produktu.
    Chętnie kupił(a)bym inne produkty tej samej marki.

    Pomyśl o pierwszych trzech markach z pytania wyżej, wpisz ich nazwy i zaznacz przy każdym stwierdzeniu, jak bardzo się z nim zgadzasz. Tutaj pytania do Marki nr 3.

      Pytanie numer 8 z 23

      nie raczej nie trudno powiedzieć raczej tak tak
    Posiadając produkt tej marki używał(a)bym go często.
    Lubię tę markę.
    Chętnie polecił(a)bym ją znajomym.
    Produkt tej marki jest mi dobrze znany.
    Chętnie kupił(a)bym produkt tej marki.
    Podoba mi się produkt tej marki.
    Użytkownicy produktu tej marki są podobni do mnie.
    Jest to marka, z którą „dobrze jest się pokazać”.
    Marka budzi we mnie pozytywne skojarzenia.
    Chętnie wypróbował(a)bym produkt/y tej marki.
    Chciał(a)bym posiadać produkt/y tej marki.
    Używał(a)bym produktu/ów tej marki w sytuacjach publicznych.
    Często kupował(a)bym produkt/y tej marki.
    Marka ta byłaby popularna nawet bez reklamy/promocji.
    Ufam marce tego produktu.
    Chętnie kupił(a)bym inne produkty tej samej marki.

    Z którymi bohaterami filmowymi identyfikujesz się w pewien sposób LUB masz pozytywne skojarzenia?

      Pytanie numer 9 z 23

    Czy styl życia lub postawy tych bohaterów, z którymi sympatyzujesz, jest Ci bliski?

      Pytanie numer 10 z 23

    Z jakimi markami zdarza ci się identyfikować lub mieć ewidentnie pozytywny stosunek do nich? Wymień maksymalnie 3.

      Pytanie numer 11 z 23



    11. Przypisz „cechy charakteru” markom, które wymieniłeś w poprzednim pytaniu. Pomyśl o powyższych markach jako osobach i wymień ich 3 cechy charakteru.

      Pytanie numer 12 z 23



    Czy słyszałeś o marce Porsche?

      Pytanie numer 13 z 23

    Jakimi cechami określiłbyś użytkownika marki Porsche? Wymień 3 cechy.

      Pytanie numer 14 z 23



    Które z następujących czynników mają twoim zdaniem największy wpływ na wybór marki przez konsumentów?

      Pytanie numer 15 z 23

    Czy sądzisz, że może się zdarzyć, że konsumenci mogą zmienić swój stosunek do marki po obejrzeniu filmy/serialu, w którym się pojawiła?

      Pytanie numer 16 z 23

    Czy są sądzisz, że kontekst prezentacji marki w serialu/filmie (sytuacja, w jakiej marka jest prezentowana, bohater używający produktu marki) ma wpływ na jej postrzeganie przez konsumentów?

      Pytanie numer 17 z 23

    Proszę obejrzeć fragment filmu poniżej. Po obejrzeniu odpowiedz na pytanie: Jakimi cechami charakteru możesz określić tego użytkownika marki Porsche? Wymień 3 cechy.

      Pytanie numer 18 z 23



    W jaki sposób wpływa NA CIEBIE zauważanie marek lokowanych w serialach/filmach?

      Pytanie numer 19 z 23

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 20 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 21 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę podać swój status zawodowy.

      Pytanie numer 22 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy oglądasz filmy lub seriale? Jeśli odpowiesz przecząco, przejdź do pytania nr 19 (metryczki).

      Pytanie numer 23 z 23  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac