- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Badanie dot. wpływu parodii reklamy Apartu na wizerunek tej firmy

    Jestem studentką Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Wydziału Humanistycznego, specjalności Komunikacja promocyjna i kryzysowa. Piszę pracę magisterską dotyczącą wizerunku firmy. Chciałabym serdecznie zachęcić Państwa do wypełnienia poniżej ankiety, dzięki której zgromadzę informacje niezbędne do napisania pracy magisterskiej. Badanie jest całkowicie anonimowe, a jego wypełnienie zajmie Państwu nie więcej niż 10 minut. Dziękuję za pomoc i poświęcony czas.

    Czy jest Pani/Panu znana najnowsza reklama telewizyjna lub w wersji na YouTubie firmy Apart? Święta 2020 z ambasadorkami Małgorzatą Sochą, Julią Wieniawą i Anną Lewandowską

      Pytanie numer 1 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli widział Pan/i wspomnianą reklamę, proszę wskazać gdzie Pan/i spotkał/a się z nią.

      Pytanie numer 2 z 17

    Jeśli nie, proszę o obejrzenie reklamy, dostępna pod linkiem: https://youtube.com/watch?v=RbnzyuJvU1c

      Pytanie numer 3 z 17

    Jakie określenia pasują do tej reklamy? W pustych polach tekstowych można skomentować odpowiedź.

      Pytanie numer 4 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jest Pani/Panu znana parodia reklamy Apartu, kojarzona jako „Piękna i długa reklama Apartu” stworzona przez Klub Komediowy?

      Pytanie numer 5 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli nie, proszę o obejrzenie reklamy, dostępna pod linkiem: https://youtube.com/watch?v=Ptld98KjPuM

      Pytanie numer 6 z 17

    W jakim stopniu Pana/i zdaniem parodia reklamy wpływa na:

      Pytanie numer 7 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      w ogóle w niewielkim stopniu średnio w dużym stopniu
    kupno biżuterii tej firmy
    pozycję wśród konkurencji
    atrakcyjność marki
    niechęć do marki

    Które z wymienionych aspektów według Pani/Pana w największy sposób kształtują wizerunek marki Apart?

      Pytanie numer 8 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy parodia reklamy Apartu ma wpływ na postrzeganie przez Panią/Pana wizerunku firmy?

      Pytanie numer 9 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli uważa Pani/Pan, że parodia zmieniła wizerunek firmy proszę uzasadnić swój wybór.

      Pytanie numer 10 z 17



    Parodia reklamy Apartu jest:

      Pytanie numer 11 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pani/Pan, że obietnica firmy (ozdobiona biżuterią Apart staniesz się piękniejsza, zabłyśniesz), która dotychczas wydawała się bliska i całkiem realna, stała się dziś śmiesznością, sarkazmem rzuconym w twarz kobietom, które walczą na ulicach o podmiotowe traktowanie?

      Pytanie numer 12 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 13 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Przedział wiekowy

      Pytanie numer 14 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 15 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 16 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Dziękuję za poświęcony czas.




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac