- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ pandemii na rozwój Bankowości elektronicznej

    Jaki wpływ miała pandemia na użytkowanie bankowości internetowej

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 3 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy posiadasz konto w banku?

      Pytanie numer 4 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy posiada Pan/Pani konto internetowe banku?

      Pytanie numer 5 z 16

    Czy posiadał Pan/Pani konto internetowe przed pandemią?

      Pytanie numer 6 z 16

    Z jakich usług oferowanych przez bankowe konto internetowe korzysta Pan/Pani najczęściej

      Pytanie numer 7 z 16

    Czy posiada Pan/Pani aplikację mobilną swojego banku?

      Pytanie numer 8 z 16

    Czy posiadał Pan/Pani aplikację mobilną swojego banku przed pandemią?

      Pytanie numer 9 z 16

    Z jakich usług aplikacji mobilnej banku korzystasz najczęściej?

      Pytanie numer 10 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy korzystanie z e-bankowości oszczędza Panu/Pani czas?

      Pytanie numer 11 z 16

    Jakie zalety widzi Pan/Pani w e-bankowości?

      Pytanie numer 12 z 16

    Czy korzysta Pan/Pani z usług płatności bezgotówkowych?

      Pytanie numer 13 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy korzystał Pan/Pani z usług płatności bezgotówkowych przed pandemią?

      Pytanie numer 14 z 16

    Z jakich płatności bezgotówkowych korzysta Pan/Pani najczęściej?

      Pytanie numer 15 z 16

    Czy po okresie pandemii zostanie Pan/Pani przy płatnościach bezgotówkowych?

      Pytanie numer 16 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac