- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Czekolada o obniżonej zawartości kalorycznej

    Badanie opinii na temat wprowadzenia na rynek czekolady o obniżonej zawartości tłuszczu i cukru

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 3 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zna Pan/Pani wyroby firmy Milka?

      Pytanie numer 4 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kupuje Pan/ Pani czekolady firmy Milka?

      Pytanie numer 5 z 14

    Jaki rodzaj czekolady lubi Pan/ Pani najbardziej?

      Pytanie numer 6 z 14

    Czy uważa Pan/Pani, że czekolady firmy Milka zaspokajają Państwa potrzeby smakowe?

      Pytanie numer 7 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jest Pan/Pani w stanie zapłacić większą sumę pieniędzy za lepszą jakość produktu?

      Pytanie numer 8 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co zachęciłoby panią do kupna naszego produktu?

      Pytanie numer 9 z 14

    Czy ważne są dla Pana/ Pani wartości kaloryczne czekolady?

      Pytanie numer 10 z 14

    Czy kupując czekoladę zwraca Pan/ Pani uwagę na zawartość tłuszczu w niej?

      Pytanie numer 11 z 14

    Czy kupując czekoladę zwraca Pan/Pani uwagę na ilość cukru w niej zawartej?

      Pytanie numer 12 z 14

    Czy byłby Pan/Pani skłonny spróbować naszej nowej czekolady o obniżonej zawartości tłuszczu i cukru?

      Pytanie numer 13 z 14

    Wykształcenie

      Pytanie numer 14 z 14




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac