- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Komunikacja a negocjacje

    Jaki wpływ mają wymiary komunikacji interpersonalnej na efektywność negocjacji w sytuacjach konfliktowych

    1. Płeć:

      Pytanie numer 1 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Staż pracy

      Pytanie numer 3 z 40

    Wykształcenie

      Pytanie numer 4 z 40

    Czy podczas rozmowy z drugą osobą zwraca Pan(i) uwagę na mowę ciała, gesty, intonację?

      Pytanie numer 5 z 40

    Na co w pierwszej kolejności zwraca Pan(i) uwagę ( na mowę ciała, gesty, intonację) i dlaczego akurat na to?

    Czy wygląd osoby, z którą Pan(i) rozmawia ma wpływ na postrzeganie jej wypowiedzi?

      Pytanie numer 7 z 40

    Jaki wpływ według Pan(i)a może mieć wygląd osoby na postrzeganie jej wypowiedzi?

    Czy płeć osoby, z którą Pan(i) rozmawia ma wpływ na komunikację z nią?

      Pytanie numer 9 z 40

    Jaki wpływ według Pan(i)a może mieć płeć osoby na postrzeganie jej wypowiedzi i komunikację z nią?

    Na którą część twarzy zwraca Pan(i) największą uwagę podczas rozmowy?

      Pytanie numer 11 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakich pomocniczych środków wyrazu powinno się według Pan(i)a używać, aby komunikować się z rozmówcą?

      Pytanie numer 12 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaką formę komunikacji Pan(i) preferuje?

      Pytanie numer 13 z 40

    Jaki jest charakter Pan(i)a pracy?

      Pytanie numer 14 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaki sposób Pan(i) komunikuje się z innymi pracownikami?

      Pytanie numer 15 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co według Pan(i)a jest główną przyczyną złej komunikacji w organizacjach?

      Pytanie numer 16 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z czego najczęściej wynikają bariery w procesie komunikacji w Pan(i)a przypadku?

      Pytanie numer 17 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie metody najczęściej stosuje Pan(i) w pokonywaniu barier komunikacyjnych?

      Pytanie numer 18 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pan(i), że utrzymywanie kontaktu wzrokowego z rozmówcą jest szczególnie ważne w komunikacji?

      Pytanie numer 19 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Dlaczego utrzymanie (lub jego brak) kontaktu wzrokowego jest według Pan(i)a szczególnie ważne w komunikacji? O czym może świadczyć? 

    Jak często bywa Pan/i świadkiem konfliktów w swojej organizacji?

      Pytanie numer 21 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy bywa Pan/i uczestnikiem konfliktów w swojej organizacji?

      Pytanie numer 22 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Która z poniższych postaw jest Pana/i zdaniem najlepsza w sytuacji konfliktu?

      Pytanie numer 23 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Dlaczego Pan(i)a zdaniem akurat ta postawa (wybrana przez Pan(ią)a) wydaje się być  najlepszą w sytuacji konfliktu? 

    Jakie działania podejmowane są w Pana/i organizacji, w trakcie trwania konfliktu ze strony przełożonych?

      Pytanie numer 25 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/i umiejętność rozwiązywania konfliktów przez przełożonego?

      Pytanie numer 26 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak najczęściej reagują Pana/i koledzy z pracy na konflikt w organizacji?

      Pytanie numer 27 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    A jak najczęściej reaguje Pan/i sam(a) w sytuacji konfliktu?

      Pytanie numer 28 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakiego powodu najczęściej dochodzi do konfliktu w organizacji Pana/i zdaniem? (do wyboru, jedna lub kilka odpowiedzi)

      Pytanie numer 29 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakiego typu konflikty w Pana/i organizacji zdarzają się najczęściej?

      Pytanie numer 30 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Według Pana/i …

      Pytanie numer 31 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Pana/i zdaniem w rozwiązywaniu konfliktów potrzebna jest pomoc osoby z zewnątrz (negocjatora, mediatora)?

      Pytanie numer 32 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Pana/i zdaniem negocjacje są dobrym sposobem rozwiązywania konfliktu?

      Pytanie numer 33 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który z poniżej przedstawionych wariantów powinien Pana/i zdaniem obrazować wynik przeprowadzonych negocjacji?

      Pytanie numer 34 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które z poniższych skutków konfliktu uważa Pan/i za najbardziej pozytywne? (do wyboru jedna lub kilka odpowiedzi)

      Pytanie numer 35 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    A które z niżej wymienionych dla Pana/i skutki konfliktu są najbardziej negatywne? (do wyboru, jedna lub kilka odpowiedzi)

      Pytanie numer 36 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który z czynników procesu negocjacji w sferze niewerbalnej uważa Pan/Pani za najważniejszy

      Pytanie numer 37 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który z czynników procesu negocjacji w sferze werbalnej uważa Pan/Pani za najważniejszy

      Pytanie numer 38 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co uważa Pan za najczęstszy problem w negocjacjach?

      Pytanie numer 39 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na który z elementów rozmów negocjacyjnych kładzie Pan/Pani szczególny nacisk

      Pytanie numer 40 z 40  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac