Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys.
respondentów w bazie
25 tys.
firm i instytucji
30 tys.
badań rocznie
Przypomnij hasło
Rejestracja
pl
de
Utwórz nową ankietę
Komunikacja a negocjacje
Jaki wpływ mają wymiary komunikacji interpersonalnej na efektywność negocjacji w sytuacjach konfliktowych
1. Płeć:
Pytanie numer
1
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Kobieta
Mężczyzna
Wiek
Pytanie numer
2
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) 18-25 lat
b) 26-35 lat
c) 36-45lat
d) 46-55 lat
e) 56-65 lat
f) 66 i więcej lat
Staż pracy
Pytanie numer
3
z 40
a) Mniej niż 1 rok
b) 1-5 lat
c) 5-10 lat
d) 11-20 lat
e) 21 i więcej
f)
Wykształcenie
Pytanie numer
4
z 40
Podstawowe
Zawodowe
Średnie
Wyższe
Czy podczas rozmowy z drugą osobą zwraca Pan(i) uwagę na mowę ciała, gesty, intonację?
Pytanie numer
5
z 40
Tak
Nie
Trudno powiedzieć
Czy wygląd osoby, z którą Pan(i) rozmawia ma wpływ na postrzeganie jej wypowiedzi?
Pytanie numer
7
z 40
Tak
Nie
Trudno powiedzieć
Czy płeć osoby, z którą Pan(i) rozmawia ma wpływ na komunikację z nią?
Pytanie numer
9
z 40
Tak
Nie
Trudno powiedzieć
Na którą część twarzy zwraca Pan(i) największą uwagę podczas rozmowy?
Pytanie numer
11
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Włosy
czoło
Oczy
Nos
Usta
Zależy od sytuacji
Jakich pomocniczych środków wyrazu powinno się według Pan(i)a używać, aby komunikować się z rozmówcą?
Pytanie numer
12
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) Kontakt wzrokowy
b) Mimika twarzy
c) Ubiór, fryzura, makijaż
d) Dotyk
e) Gestykulacja
f) Pozycja ciała
g) intonacja głosu
h) inne
Jaką formę komunikacji Pan(i) preferuje?
Pytanie numer
13
z 40
Ustną
Pisemną
Zależy od sytuacji
inną
Jaki jest charakter Pan(i)a pracy?
Pytanie numer
14
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) Zarządzanie podwładnymi
b) Współpraca z innymi pracownikami
c) Samodzielne stanowisko
d) Inne…
W jaki sposób Pan(i) komunikuje się z innymi pracownikami?
Pytanie numer
15
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) Rozmowa osobista
b) Wiadomości e-mail
c) Rozmowa przez telefon
d) Nie komunikuję się z innymi pracownikami
e) To zależy od sytuacji
Co według Pan(i)a jest główną przyczyną złej komunikacji w organizacjach?
Pytanie numer
16
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) Bariery w komunikacji między działami
b) Bariery w przepływie informacji z dołu do góry (pracownik - kierownik)
c) Duża rola plotki w firmie
d) Brak podziału na informacje priorytetowe i mniej ważne
e) Brak jasnej odpowiedzialności za komunikację wewnętrzną
f) Blokowanie informacji przez kierowników (kierownik - pracownik)
g) Niedocieranie na czas informacji niezbędnych pracownikom do ich codziennej pracy
h) Przeładowanie pracowników informacjami
i) Źle dobrane narzędzia komunikacyjne
j) Inne…
Z czego najczęściej wynikają bariery w procesie komunikacji w Pan(i)a przypadku?
Pytanie numer
17
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) Z wieku rozmówcy
b) Z płci rozmówcy
c) Z pozycji w firmie
d) Z wykształcenia rozmówcy
e) Z atrakcyjności rozmówcy
f) Z wyobrażeń
g) Nie odczuwam barier komunikacyjnych
Jakie metody najczęściej stosuje Pan(i) w pokonywaniu barier komunikacyjnych?
Pytanie numer
18
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) Współpracę
b) Kompromis
c) Unikanie
d) Rywalizację
e) Uleganie
f) To zależy od sytuacji
Czy uważa Pan(i), że utrzymywanie kontaktu wzrokowego z rozmówcą jest szczególnie ważne w komunikacji?
Pytanie numer
19
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) Zdecydowanie tak
b) Raczej tak
c) Raczej nie
d) Zdecydowanie nie
Jak często bywa Pan/i świadkiem konfliktów w swojej organizacji?
Pytanie numer
21
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) Często, kilka razy w miesiącu
b) Czasami, mniej więcej raz na miesiąc
c) Rzadko, raz na kilka miesięcy
d) Nigdy
Czy bywa Pan/i uczestnikiem konfliktów w swojej organizacji?
Pytanie numer
22
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Tak
Często
nie
Która z poniższych postaw jest Pana/i zdaniem najlepsza w sytuacji konfliktu?
Pytanie numer
23
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) walka / rywalizacja
b) unikanie
c) dostosowywanie się / uleganie
d) współpraca
Jakie działania podejmowane są w Pana/i organizacji, w trakcie trwania konfliktu ze strony przełożonych?
Pytanie numer
25
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) natychmiastowa reakcja, próba wyjaśnienia sporu
b) narzucenie sposobu rozwiązania konfliktu
c) wyciszenie konfliktu bez jego rozwiązania
d) ignorowanie
e) wmieszanie osób trzecich
Jak ocenia Pan/i umiejętność rozwiązywania konfliktów przez przełożonego?
Pytanie numer
26
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) bardzo dobrze
b) dobrze
c) źle
Jak najczęściej reagują Pana/i koledzy z pracy na konflikt w organizacji?
Pytanie numer
27
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) reagują, chcą wyjaśnić spór
b) ignorują konflikt, nie reagują
c) powiadamiają przełożonego
d) szukają wsparcia u osób bezpośrednio nie związanych z konfliktem
A jak najczęściej reaguje Pan/i sam(a) w sytuacji konfliktu?
Pytanie numer
28
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) reaguję, włączam się aktywnie w jego rozwiązanie
b) nie reaguję, obserwuję wszystko z boku
Z jakiego powodu najczęściej dochodzi do konfliktu w organizacji Pana/i zdaniem? (do wyboru, jedna lub kilka odpowiedzi)
Pytanie numer
29
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) zła atmosfera pracy
b) złe warunki pracy/ złe instrukcje ze strony przełożonych
c) zły obieg informacji /zła komunikacja
d) różnice charakterów
e) rywalizacja, zazdrość
f) brak motywacji
Jakiego typu konflikty w Pana/i organizacji zdarzają się najczęściej?
Pytanie numer
30
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) podwładny – przełożony
b) pomiędzy grupami
c) pomiędzy pracownikiem a grupą
d) pomiędzy przełożonym(i) a grupą pracowników
Według Pana/i …
Pytanie numer
31
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) konflikt jest zjawiskiem negatywnym i świadczy o wadliwym funkcjonowaniu organizacji
b) konflikt jest zjawiskiem całkowicie naturalnym i nieuniknionym w każdej organizacji
c) optymalna efektywność organizacji wymaga konfliktu na umiarkowanym poziomie
Czy Pana/i zdaniem w rozwiązywaniu konfliktów potrzebna jest pomoc osoby z zewnątrz (negocjatora, mediatora)?
Pytanie numer
32
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) tak
b) tak, ale tylko w najtrudniejszych sytuacjach
c) nie
Czy Pana/i zdaniem negocjacje są dobrym sposobem rozwiązywania konfliktu?
Pytanie numer
33
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) tak
b) nie
c) trudno powiedzieć
Który z poniżej przedstawionych wariantów powinien Pana/i zdaniem obrazować wynik przeprowadzonych negocjacji?
Pytanie numer
34
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) wygrany – wygrany, kompromis, który satysfakcjonuje obie strony
b) wygrany – przegrany, wypracowanie sukcesu tylko jednej ze stron
c) przegrany / przegrany – zerwanie rozmów, ze względu na brak możliwości wypracowania sukcesu jednej ze stron, i niechęć do rozwiązań kompromisowych
Które z poniższych skutków konfliktu uważa Pan/i za najbardziej pozytywne? (do wyboru jedna lub kilka odpowiedzi)
Pytanie numer
35
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) lepsza współpraca w grupie
b) obniżenie napięcia w grupie, pokazanie prawidłowych stosunków obowiązujących w miejscu pracy
c) przedstawienie założeń do zmian organizacyjnych
d) pojawienie się nowych idei, odkrywanie nowych pól działania
e) podniesienie aktywności pracowników, zwłaszcza w sytuacjach współzawodnictwa
f) wzrost motywacji
g) podniesieniu poziomu poczucia sprawiedliwości
A które z niżej wymienionych dla Pana/i skutki konfliktu są najbardziej negatywne? (do wyboru, jedna lub kilka odpowiedzi)
Pytanie numer
36
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) powstawanie sytuacji niezadowolenie i/lub stresu wśród pracowników
b) wyzwalanie w pracownikach złych emocji: złość, gniew, agresja
c) wprowadzenie destabilizacji i zamieszania w organizacji grup
d) zakłócenia w funkcjonowaniu organizacji
e) porzucenie racjonalnych metod, oparcie działań o skrajne emocje
f) obniżenie jakości i wydajności pracy
g) spadek motywacji, odpływ pracowników z organizacji
Który z czynników procesu negocjacji w sferze niewerbalnej uważa Pan/Pani za najważniejszy
Pytanie numer
37
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) Gesty
b) Mimika
c) Pozycja ciała
Który z czynników procesu negocjacji w sferze werbalnej uważa Pan/Pani za najważniejszy
Pytanie numer
38
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) Ton
b) Akcent
c) Natężenie wypowiedzi
d) Rytm
Co uważa Pan za najczęstszy problem w negocjacjach?
Pytanie numer
39
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) Mówienie zamiast rozmawiania
b) Niesłuchanie
c) Niezrozumienie
Na który z elementów rozmów negocjacyjnych kładzie Pan/Pani szczególny nacisk
Pytanie numer
40
z 40
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) Ich czytelność
b) Przekazane informacje
c) Celność
d) Jakość
« poprzednie pytanie
Dodaj
następne pytanie »